El treball “Baix a mar in the past” guanya el premi Francesc Roig i Toqués en la categoria escolar “El món del mar”

L’alumnat de 3r d’ESO del curs 2019-2020 ha guanyat el premi Francesc Roig Toqués en la categoria escolar “El món del mar” pel treball “Baix a mar in the past”, que us compartim perquè comproveu com de bé els va quedar la creació, escrita en haikús (poesia breu, que té els seus orígens al Japó). Es dona la circumstància que el vilanoví Francesc Roig i Toqués hauria fet avui, 19 de març de 2021, 100 anys. I just en el centenari del seu naixement és quan l’institut Baix a mar ha guanyat el premi.

Per accedir-hi, al treball, cliqueu damunt de la imatge:

Segons fa saber l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, dissabte i diumenge (20 i 21 de març) hi haurà una jornada de portes obertes a l’Espai Far, on es conserva el llegat del vilanoví, que va ser conegut per la carpa Juanita, que alimentava amb porró, però que també va crear una col·lecció de curiositats marineres que actualment es pot veure a l’Espai Far.

Dissabte 20 i diumenge 21, de 10 a 14 h i de 17 a 19 h.

Entrada gratuïta. Aforament limitat.

Per a més informació: 600 509 223 o espaifar@vilanova.cat

Finalment, compartim les imatges de la recollida del premi, que va comptar amb una representació de l’alumnat, amb la professora Anna Brull, impulsora de la iniciativa, i de la directora de l’institut Baix a mar, Roser Cervera.