El tema de les targetes artístiques intercanviables (ATC) del mes de maig, proposat per Carol Carmona (mare de l’alumna Ary Pons, de 3r d’ESO)

Benvolguts artistes, les targetes intercanviables artístiques del mes de maig (Artist Trading Cards) tenen un tema que esperem que us agradi molt. La proposta prové de Carol Carmona, mare de l’alumna Ary Pons, de 3r d’ESO.

Som-hi, desenfundeu pinzells, pintures, aquarel·les i comenceu a pintar!

Per a més informació:

Què és una ATC?

Les ATC són targetes en les quals es fa un petit treball artístic per intercanviar-les amb companys o altres artistes.

Es fan en una cartoulina o base de paper de 6,4 cm x 8,9 cm.

És molt important que les ATC tinguin aquestes mides, si no, no ho seran.

Què hi ha d’haver?

A la part de davant:

Una frase en anglès amb l’expressió donada en el ‘prompt’ [vegeu-ho en el dibuix] i la il·lustració del tema proposat, fet amb la tècnica que es prefereixi: aquarel·la, collage, blanc i negre, acrílic, tinta, el que vulgueu.

A la part de darrere:

Nom i cognoms de l’artista

Altra informació si s’escau.

Quan l’ATC la tingueu acabada, cal fer-la arribar dins d’un sobre a qualsevol professo/ar d’Anglès.