El Sant Jordi de l’institut Baix a mar ja té guanyadors!

El concurs literari organitzat per l’institut Baix a mar ja té guanyadors.

En la cateogoria de còmic, a 1r cicle, i escrit en anglès: Sofia Salinas. I, a segon cicle, en la mateixa modalitat, l’alumna de 3r A Sílvia Prieto Moreno.

L'alumne Eduardo Álvarez Castiñeira, guanyador de la categoria de prosa de segon cicle, flanquejat per les professores Inma Ferrer i Sara Tapia

En la categoria de prosa, a 1r cicle, escrit en català: Carlota Rodríguez. I, a segon cicle, en la mateixa modalitat, l’alumne de 3r D Eduardo Álvarez Castiñeira. A 1r de Batxillerat, i també en prosa, l’alumna Mar Oropesa García. I a 2n de Batxillerat, Marta Yang Andreu.

L'alumna Mar Oropesa (a dalt) ha guanyat la categoria de prosa, en castellà, de Batxillerat

En la categoria de poesia, a 1r cicle, en català: Alba Carbonell. A segon cicle, escrit en castellà, la guanyadora ha estat l’alumna Maria Duarte. I en català, Judith Suriol.

Les alumnes Enoâ Lorente i Anna Cambra han guanyat la categoria "Sant Jordi amb perspectiva de gènere", 1r cicle

En la categoria anomenada “Sant Jordi amb perspectiva de gènere”, les guanyadores han estat les alumnes Anna Cambra i Enoâ Lorente, que han escrit en castellà i són de 1r A. En la mateixa modalitat, en català, el guanyador és l’alumne Emiliano Armando, de 4t d’ESO.

D'esquerra a dreta, Jaume Torrelles, Guillermo Rueda, Cristina López, Hannah Calafell i Èric Serra, guanyadors de la categoria "Booktràiler", de 1r de Batxillerat

I, per acabar, en la categoria de booktràiler, els guanyadors són els alumnes Guillermo Rueda, Hannah Calafell, Cristina López Nogués, Èric Serra i Jaume Torrelles, que s’han basat en el llibre Tirant lo Blanch. Episodis amorosos.

En la categoria “My pet”, el guanyador ha estat Edgar Vives Escofet, alumne del SIEI.

A dalt, l'alumne Edgar Vives Escofet amb la professora d'Anglès i cap d'Àmbit Lingüístic, Anna Brull

En la categoria de disseny de la portada d’un llibre, destinat al professorat, la guanyadora és la professora Cinta Borrell.

La professora Cinta Borrell, guanyadora de la categoria disseny de portada de llibre, amb la professora de Castellà Sandra Arrebola de la Rosa

Moltes felicitats a tots els participants i especialment als guanyadors!

A la foto, a baix, l’alumna Alba Carbonell Gilabert, en la recollida del premi. L’Alba també harecitat a classe el seu poema.

A la foto, a baix, l’alumna guanyadora de 2n de Batxillerat, Marta Yang Andreu. L’han acompanyat a recollir el premi els companys de classe Pau Carbonell Gilabert (a l’esquerra) i Ricard Galisteo Guasch (a la dreta).

A baix, l’alumne Emilio Armando, guanyador de la categoria “Sant Jordi amb perspectiva de gènere” de segon cicle, amb la professora Inma Ferrer

A baix, l’alumna Judith Suriol, guanyadora de la categoria de Poesia de segon cicle, amb el professor Josep Parra

A baix, l’alumna Maria Duarte, guanyadora de la categoria de Poesia en castellà, amb el professor Josep Parra

A baix, l’alumna Carlota Rodríguez, guanyadora de la categoria de Prosa de primer cicle