El Pla d’Obertura de l’Institut Baix a mar en Fase 2

Des del dia 1 de juny el nostre territori ha entrat en fase 2 de desescalada i el Departament d’Educació ha previst l’obertura del centres educatius per oferir  unes accions educatives concretes. Per això, s’han adaptat les instal.lacions i les accions a les mesures de prevenció i protecció que es marquen des del Departament de Salut .

Us comuniquem que hem planificat un Pla d’Obertura que preveu les següents actuacions:

1. Acció educativa presencial: l’acció educativa es continuarà duent a terme de forma telemàtica. Només en algun cas excepcional, i de forma justificada, es valorarà una atenció educativa presencial per l’alumnat de 2n de batxillerat.

1. Activitats d’orientació a 4t d’ESO i Batxillerat: s’atendrà únicament aquells alumnes que els cal un suport presencial d’orientació o per fer la preinscripció.

1. Atenció personalitzada: s’atendrà únicament aquells alumnes que es valori que per la situació de vulnerabilitat en què es troben necessiten un acompanyament presencial i personalitzat.

1. Alumnat de la SIEI: en el cas d’aquest grup d’alumnes degut a les condicions específiques de vulnerabilitat, degut a  la necessitat de contacte físic que necessiten per fer l’acompanyament i amb la fi de prioritzar la seva salut i la dels professionals que els atenen, no es farà atenció presencial durant el mes de juny. Excepcionalment, si les professionals ho valoren per algun dels alumnes o les seves famílies, es podrà realitzar una tutoria personalitzada presencial  en algun moment abans de finalitzar el curs.

Durant els propers dies els tutors i els coordinadors es posaran en contacte amb les famílies d’aquells alumnes que s’hagi valorat fer una atenció presencial.

És imprescindible per accedir al centre que prèviament envieu per correu electrònic al tutor del vostre fill o filla la declaració responsable que trobareu en el següent enllaç: DECLARACIÓ RESPONSABLE. El tutor també us donarà les consignes que s’han de seguir per poder accedir al centre i per dur a termes les atencions presencials.

Properament us donarem les indicacions referents al tancament de curs (lliurament de notes, material pendent de recollir en el centre,…).

Us agraïm l’esforç, la comprensió i la dedicació de les famílies i dels alumnes durant el temps de confinament.