El Baix a Mar finalista al XX certamen de lectura en veu alta

Aquest dimarts, 12 de març, l’alumnat de l’ESO de l’Institut Baix a Mar ha participat a la semifinal del Garraf del Certamen de Lectura en Veu Alta, que s’ha fet a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú. L’equip de 3r i 4t d’ESO, format per Víctor Cárdenas, Arnau Fernández i Jana Figuerola, s’han classificat per a la final que es farà aquest maig a Barcelona, després de fer una lectura que ha destacat per la bona pronunciació i interpretació.

En la categoria dels Corsaris, de 1r, Carla Blasco ha fet una lectura excel·lent, amb una dicció fantàstica, i en la categoria dels Timoners, Abigail Rodríguez ha llegit en representació de l’aula d’acollida i ha demostrat un domini del català i de la lectura extraordinaris.
Els llibres que s’han llegit han estat L’Anticlub, d’Àngel Burgas; El lleó sobre la porta, d’Onjali Q Raúf, i Nascuts per ser breus, de Toni Mata.
Cal destacar especialment la implicació dels estudiants a l’hora de preparar la lectura i l’actitud exemplar que han tingut durant l’acte, al qual els han acompanyat Sabrina El Haddad, suplent de la categoria dels Corsaris, Angelica Paterna, Kim Sanandrés i Joel Contreras, que han mostrat el seu suport i estima als participants.