El Baix a Mar 6è classificat a la final de Catalunya de la Copa Cangur

El passat gener un equip del Baix a Mar es va classificar per la final catalana de la III Copa Cangur al guanyar la fase prèvia que es va celebrar al nostre centre.image

Amb 15 equips més guanyadors, avui 10 de març, s’ha celebrat aquesta final al Poliesportiu de la UPC de Barcelona, on el nostre equip ha obtingut un meritori sisè lloc.

Els centres participants han estat:
Institut Canigó (Almacelles)
Escola IPSI (Barcelona)
Aula Escola Europea (Barcelona)
Col·legi Cardenal Vidal i Barraquer (Cambrils)
IES Francesc Ribalta (Castelló de la Plana)
Institut Els Pallaresos (Els Pallaresos)
Institut Jaume Vicens Vives (Girona)
Col·legi Episcopal (Lleida)
Institut Manuel de Montsuar (Lleida)
Institut Ronda (Lleida)
Institut Pius Font i Quer (Manresa)
Institut Terres de Ponent (Mollerussa)
Institut Baix Camp (Reus)
Institut Llobregat (Sallent)
Institut Cristòfol Despuig (Tortosa)
Institut Baix a mar (Vilanova i la Geltrú)

L’equip estava format per la Maria Marín, l’Arian Martiz, la Gisele Cartró, la Fiona Frangioni, el Josep Pérez, el Gerard Martorell i el Jan Romagosa.

Aquesta posició li permetrà participar online a la final europea. El concurs l’ha guanyat l’Escola IPSI de Barcelona que anirà a Itàlia a participar a la final europea presencialment.

Moltes felicitats nois!!