Fes la teva aportació per a la Cursa Solidària!

Des de l’Àmbit Artístic i Social us adjuntem unes quantes informacions que necessitareu quan aneu a la recerca i captura de patrocinador(e)s!

Primer de tot, repasseu les instruccions:

• Els alumnes són els responsables d’aconseguir aportacions solidàries. Aquestes poden provenir d’empreses o de persones individuals.
  • No se n’estableix quantitat mínima.
  • Un cop l’alumne ha trobat un contribuent solidari, haurà d’omplir el formulari de recollida de donacions perquè se’n pugui tenir un registre i control.
  • La donació es pot fer per:
    • Transferència bancària al següent número de compte: ES16 0081 1633 4900 0115 0126.
    • En efectiu: els alumnes hauran de portar els diners als professors responsables de recollir-los:
1r ESO Ángel Arjona
2n ESO Míriam Lleó (2nA) i Pedro Aznar (2nB/C)
3r ESO Míriam Lleó
4t ESO Marco González
Batxillerat Xavier Roca

En segon lloc: aneu a la recerca i captura de patrocini!

1. Haureu de mostrar la carta a les persones a qui demaneu patrocini. És la carta de presentació del projecte, i, per tant, un document important.

2. Un cop hagueu aconseguit l’aportació, ÉS MOLT IMPORTANT que ompliu al moment el següent  FORMULARI  que ja s’esmenta a les instruccions.

3. Les aportacions en efectiu les haureu d’entregar al professorat responsable.

Així doncs, endavant les atxes!