Canal Blau informa sobre el projecte de 1r d’ESO de l’institut Baix a mar

El Canal Blau Televisió va emetre ahir, dimarts 18 de febrer, la notícia sobre el projecte que els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Baix a mar estan fent sobre la història del barri.

La televisió local va entrevistar el professor Roger Grau, i també alumnes i avis, que van ressaltar que la iniciativa els agradava perquè suposava recuperar la història a través de persones que l’han viscuda. Una àvia comentava que s’havia adonat que els alumnes s’havien sorprès molt quan els havien explication els seus jocs de la infància. “Quan els hem dit que jugàvem amb un pinyol de préssec o amb bales, s’han sorprès”, hi diu una àvia.

Per mirar la notícia, podeu clicar damunt de la imatge o en aquest enllaç: