Benvinguts al nostre institut! Com van anar les portes obertes d’ESO?

Text, fotografia i vídeo: alumnat de l’assignatura “Revista digital” (de 1r de Batxillerat)

Cliqueu damunt de la imatge de baix per accedir al document de presentació sobre el nostre institut, que es va projectar a les famílies que van assistir a les portes obertes presencials.

L’institut Baix a mar va organitzar les jornades obertes d’ESO divendres passat, 3 de març. Unes 400 famílies van omplir el gimnàs del centre per escoltar la presentació que va fer l’equip directiu, format per Jordi Font, Dídac Salvadó, Joan Carles Acedo i Patrícia Gasulla. En la part final de l’exposició, es va obrir un torn obert de paraula, en què els possibles futurs alumnes van formular preguntes sobre el funcionament de l’institut.

A baix, podeu veure el vídeo sobre el nostre institut, que també vam projectar en les portes obertes.