Alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat aproven el nivell A2 d’alemany

Els alumnes Pol Homs, Cèsar Gómez, lNatàlia Martí, Insaf Bouchmal, Ainhoa Rovira, Carla Devoto,  Clara Bernal (a dalt, d’esquerra a dreta), i la Naiara Lasquibar i Yaiza Serrano (a baix) han aprovat el nivell A2 d’alemany, atorgat per l’Institut Goethe de Barcelona.

L’examen oficial, el van fer el 6 de maig al mateix institut Baix a mar, on van venir els professors del Goethe per examinar els alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat.

“Els resultats van ser molt bons, i assenyalo que tots els alumnes van destacar en la prova oral, perquè hi van obtenir notes que oscil·len entre el notable i l’excel·lent”, assegura la professora d’Alemany del Baix a mar Lola Benlloch.