A 1r d’ESO, coreografia mou el cas; pintura musicada (reinvenció de la llegenda de Sant Jordi es feia els daus que surten imatges i hi incorporar-les i obres d’art); som obres d’art, que també ho va fer 4t
A 2n d’ESO, els premis Far
A 3r d’ESO, fem una rosa màgica, una flor amb unacircumferència plegar-la; l’arbre de la poesa(a través dellibres van triar-neversosipomes i els van escriure en fulles retallades, flors i fruits; reinventa’t la llegenda de Sant Jordi (els quatre fulls del passadís, arbre depoesai i l’activitat escrita amb els daus:fulls quadriculats
a 4t d’ESO: som obresd’art, arbresdepoesia, i reinventa’t la llegenda de Sant Jordi
l’última part, va ser el festival, es van donar els premis literaris i hi va haver les actuacions
– Narrativa català 1r cicle: Dobrawa Nel Kokosza, de 1rA. “El blau marí de les tortugues marines”.
– Narrativa castellà 1r cicle: Sandra Hernández, de 2nB. “¿El amor?”
– Narrativa castellana batxillerat. “Nuestro último adiós”.