BiMarmariets: adjudicació i normativa

ADJUDICACIÓ I NORMATIVA BiMarmariets

Des d’aquest curs 2018-19, i a petició de l’alumnat, l’institut posa a disposició de l’alumnat, armariets i en recomanem l’ús individual, si bé hi ha la possibilitat de compartir-la entre dos alumnes.

El preu de lloguer de cada armariet per un curs escolar és de 25 euros (20 en concepte de lloguer i 5 en concepte de fiança). El preu d’enguany i part del curs que ve anirà destinat íntegrament al finançament del cost inicial. Una vegada coberta la despesa, els guanys aniran íntegrament destinats a comprar material educatiu no fungible per al centre.

L’adquisició d’un BiMarmariet és totalment voluntari i no és, en cap cas, necessari ni prescriptiu. Per tant, heu de ser la família els que valorem la idoneïtat d’aquest servei en funció de les característiques i necessitats dels vostres fills i filles. Com a centre recomanem que no tinguin armariet aquells alumnes que es descuiden o despisten fàcilment amb el material, ja que pot dificultar de manera important la realització de tasques i l’estudi i, per tant, el seguiment del curs.

Com que en desconeixem la demanda que hi haurà, l’oferta inicial de taquilles és de 40, amb possibilitat d’ampliar l’oferta si hi ha més demanda que acompleixi els criteris d’adjudicació.

CRITERIS D’ADJUDICACIÓ DELS ARMARIETS:

• Per tenir dret a BiMarmariet cal estar al corrent del pagament de quota del centre de tots els cursos escolars (inclòs, el curs actual).
  • No hi poden haver deutes de llibres a la biblioteca i/o cal abonat els 15 euros en concepte de pèrdua de llibre de la biblioteca conjuntament amb els 25 euros de la guixeta.
  • El pagament de l’armariet es farà per transferència bancària al compte Banc de Sabadell ES93 0081 0365 2700 0132 2634 i cal indicar el nom, cognom i curs de l’alumne o dels dos alumnes que compartiran guixeta.
  • Els armariets s’adjudicaran en ubicació a criteri del centre i se’n donaran una o dues claus, segons el nombre d’alumnes.

NORMATIVA DELS BiMarmariets:

• Els armariets són d’ús exclusiu dels alumnes que figuren al document de transferència bancària.
  • Estaran retolades a fora amb el nom dels alumnes que en tenen dret d’ús durant el curs escolar.
  • Només es podran utilitzar abans de les 8, durant els primers minuts de cada pati, i a les 14.40.
  • No es poden fer canvis d’armariet.
  • No es poden enganxar enganxines, ni pintar, tunejar… i s’han de mantenir netes i endreçades.
  • El centre es reserva el dret d’obrir-les en cas que hi hagi sospites de mal ús (mòbil a dins, menjar abandonat, brutícia…).
  • Qualsevol incidència s’ha de comunicar immediatament a consergeria.
  • En cas de pèrdua de la clau, per tenir-ne una de nova, s’hauran d’abonar 2 euros en concepte de còpia.
  • En cas que es detecti que s’està compartint l’armariet amb més alumnes, tots els alumnes implicats tindran un full d’incidència greu i es perdrà el dret d’ús de l’armariet, retornant les claus al centre i sense dret a retorn dels diners abonats.
  • En cap cas, tenir els llibres o el material a l’armariet serà justificant per no tenir-ho a classe. No es podrà sortir de l’aula per anar a l’armariet.
  • En cas que un alumne amb armariet presenti reiterades faltes de deures i/o material, se li retirarà el dret, sense possibilitat de retorn dels diners abonats.
  • El centre no es fa responsable dels objectes dipositats a l’armariet.
  • Caldrà retornar la clau o les 2 claus en la data que estipuli el centre. En el moment del retorn, el centre comprovarà que el BiMarmariet està net i sense trencaments i si tot és correcte, retornarà els 5 euros de la fiança. Per al retorn d’aquesta fiança cal haver retornat també tots els llibres que s’han tingut en préstec de la biblioteca.

L’apunt lingüístic del perquè armariet, o BiMarmariet i no taquilla, ni guixeta, ni gaveta… tasca de la primera classe de català. Algú ho esbrina abans que la Maria i el Xavier ho expliquin?

Institut Badia i Margarit