PARTICIPEM A LA MAKERFEST!

El dimarts 2 de febrer, va tenir lloc la jornada MakerFest promoguda des de la Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim especial dins del Departament d’Educació amb l’objectiu d’impulsar la cultura emprenedora i innovadora entre l’alumnat i el professorat d’FP.
Des del nostre centre, varen participar sis alumnes de cicles formatius, els quals van valorar l’experiència com a molt enriquidora i de la que n’han extret informació i coneixements interessants que els poden servir en un futur pròxim. Durant la jornada van aprendre la importància del prototip a través de les diferents fases del design thinking, a més de conèixer persones de diferents punts de la geografia catalana.
Destacar una alumna del nostre centre ha quedat finalista d’aquesta edició, juntament amb el seu equip de treball, amb la creació d’una APP que aposta pel recull de talent de joves de cicles formatius amb l’objectiu que les empreses puguin abastir-se de futurs treballadors des de la mateixa APP.
Celebrem l’èxit de la jornada i felicitem els participants per haver-ne gaudit.