CFGS D’EAS A LA CLOENDA DELS PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ

L’alumnat del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva participa dinamitzant les activitats físiques i esportives, de la primera Cloenda dels programes de formació i inserció, al Baix Penedès. Una experiència, tant per aquest alumnat, adscrit a diferents famílies professionals, com per als nois i noies del nostre cicle formatiu.

L’esport i l’activitat física han estat present al llarg d’un matí, on les condicions climàtiques han estat idíl·liques per poder compartir activitats de platja i bateig de mar.

La Cloenda finalitzava amb un refrigeri a càrrec de la coordinació dels Serveis Territorials d’Educació del Baix Penedès, així com el parlament de personalitats de l’Ajuntament i Regidoria d’Esports del Vendrell.

#pficat

#xarxespfi