PARTICIPACIÓ A LA III OLIMPÍADA DE GRAMÀTICA DE LA UCM

Després de molts mesos d’estudi i preparació, els alumnes Denisa Dragota i Christian Algar, de 4t d’ESO A, van viatjar fins a Madrid el divendres 19 d’abril per representar per primera vegada l’Institut Andreu Nin a la III Olimpíada de gramàtica que organitzava la Universitat Complutense de Madrid.

La primera prova i la semifinal es van celebrar a la biblioteca històrica de la Facultat de Filologia, i la final es va dur a terme a la Sala d’actes, on Ignacio Bosque va entregar els premis als guanyadors i finalistes.

Malgrat no poder passar a les semifinals, els nostres alumnes van gaudir d’una experiència única i molt enriquidora. A més a més, estem convençuts que tota la preparació d’aquests mesos sobre “pares mínimos” i “anàlisis inverso”, els servirà per passar a batxillerat molt ben preparats.

Des d’aquí donem l’enhorabona als alumnes de l’institut Vall de Llémena, que van ser els guanyadors d’aquesta edició.