ACTIVITATS DEL DIA DE SANT JORDI

El Departament de castellà va organitzar i col·laborar en una sèrie d’activitats el dia de Sant Jordi per celebrar la festivitat del llibre i la rosa.

A partir de segona hora el professorat de primer cicle va dur a terme quatre activitats en les que els alumnes van posar a prova el seu enginy, la seva velocitat i la capacitat de treball en equip, a banda d’exprimir la seva creativitat a l’hora de construir un relat en llengua catalana.

Per altra banda, a segon cicle els alumnes de 3r i 4t de l’ESO van contribuir al projecte Universo Quijote de la Sociedad Cervantina, que té com a objectiu publicar una edició manuscrita del Quijote, on figuraran el nom i el país d’origen dels participants.

A més a més, durant els dos patis es va instal·lar una paradeta de llibres a l’entrada de l’edifici A i l’alumnat i el professorat va poder intercanviar o comprar llibres. També els alumnes de la SIEI van vendre uns punts de llibre ben colorits fets a mà amb còdols de riu.

Finalment, alumnat voluntari dels dos cicles va passar per les aules a repartir les cartes d’amor anònimes que s’havien dipositat a les bústies.