SOPA DE LLETRES per aquest Sant Jordi 2024

Els alumnes de 1r d’ESO a l’optativa de Decoració i Muralisme han confeccionat entre tota la classe una sopa de lletres.
Cadascú ha elaborat una lletra capital ben decorada amb una escena de la llegenda o amb motius ornamentals propis de la festivitat.
S’han posat a la pell dels miniaturistes i il·luminadors de manuscrits medievals els quals decoraven minuciosament els seus llibres a les biblioteques dels monestirs.
I per seguir jugant amb les lletres, un cop han realitzat la seva lletra capital decorada s’han posat a jugar al paraulògic. Els alumnes mateixos han ideat diferents fórmules de paraulògics a partir d’alguna paraula de Sant Jordi per jugar a buscar-ne més: rosa, llibre, sang, cavall, escut, espasa, etc.