JORNADA ESPORT INCLUSIU CFGS EAS

L’alumnat de 2n curs del CFGS d’EAS participa en una nova edició de la Trobada d’Esport Inclusiu, elaborada pel Consell Esportiu del Baix Penedès.
Dinamitzar activitats d’inclusió socioesportiva, optimitza la formació del nostre alumnat i augmenta el seu bagatge en les diferents competències professionals, personals i… Llegeix més»

VAGA 8 DE MARÇ DE 2024

Benvolgudes famílies,
Us informem que aquest divendres dia 8 de març, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona Treballadora, hi ha convocada una vaga general dirigida a tot l’alumnat i als treballadors i treballadores del sector públic i privat dins de l’àmbit… Llegeix més»

TROBADA JOCS TRADICIONALS CFGS D’EAS

Un any més, l’alumnat de primer curs, del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, del nostre institut, participa dinamitzant les activitats elaborades pel Consell Esportiu del Baix Penedès, en la Trobada de Jocs Tradicionals.
I un any més en tornem a retrobar amb aquesta oportunitat que fa… Llegeix més»

BERLÍN. VIATGE FI DE CURS DE BATXILLERAT.

La setmana passada, 40 alumnes de 1er i 2on de Batxillerat de l’institut Andreu Nin van viatjar a Berlín per poder conèixer i gaudir d’una de les grans ciutats europees, plena d’història, cultura i diversió.

Durant 4 dies han pogut visitar els llocs més significatius… Llegeix més»

1A SESSIÓ PROJECTE EDUCLIMAD A L’INS ANDREU NIN

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Optativa Cultura Científica ha participat avui divendres 9 de febrer en el Projecte EDUCLIMAD, Assemblees Climàtiques Escolars: cocreació d’estratègies d’adaptació i mitigació al canvi climàtic i desenvolupament de competències en sostenibilitat.
Aquesta primera sessió ha consistit un taller formatiu el qual… Llegeix més»

Nou Contenidor de Recollida de Taps Solidaris

Des d’Escoles Verdes, s’ha instal·lat un nou contenidor de recollida de taps de plàstic a consergeria dels edificis B i C.

L’Institut Andreu Nin ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Seur, entitat sense ànim de lucre que treballa per la protecció de la infància més desafavorida.  Amb la marca «Tapones para una nueva vida ®», duen a terme un Projecte destinat a recollir taps de plàstic pel seu correcte reciclatge. L’import obtingut és destinat a l’ajuda de menors en estat de necessitat per malalties no cobertes pels sistemes sanitaris.

Animem a tota la comunitat educativa a recollir selectivament taps de plàstic i a dipositar-los als contenidors específics que podreu trobar a Consergeria de l’Edifici B. Recordar també que es disposa d’un contenidor de recollida de taps a Consergeria de l’Edifici C.

Taps i logo "Escoles Verdes"

FEM RECERCA ALS LABORATORIS DE LA URV

L’alumnat de Química de 2n de batxillerat ha visitat la facultat de Química de la URV en el marc del programa d’orientació/divulgació FEM RECERCA, on a part de resoldre inquietuds sobre el seu accés a la universitat han visitat els laboratoris d’investigació i han dut… Llegeix més»

SORTIDA FACULTAT DE QUÍMICA URV

Avui l’alumnat de física i química de 4t d’ESO i de biologia de 1r de batxillerat hem visitat la facultat de química i enologia de la URV. Hem pogut visitar les instal·lacions i fer pràctiques als laboratoris de la universitat, un anàlisi de diferents mostres… Llegeix més»

Comunicació i informació: El cec i el pigall

La dinàmica de “El cec i el pigall” consisteix a repartir entre els integrants els dos rols diferents. Una persona amb els ulls embenats, ha d’aconseguir fer una tasca en concret, mentre és guiada per una altra.
En el nostre dia a dia, l’absència d’informació o… Llegeix més»