PFI / PTT

PROGRAMA DE FORMACIÓ I INSERCIÓ (PFI) – PLA DE TRANSICIÓ AL TREBALL (PTT)

Els PFI estan adreçats a joves (d’entre 16 i 21 anys d’edat) que no han obtingut el Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) que tenen una finalitat formativa i professionalitzadora en un perfil professional concret.

El curs s’estructura en:

• Mòduls de formació general per a l’adquisició de competències instrumentals bàsiques que han de facilitar l’assoliment de les competències professionals: operacions matemàtiques bàsiques, comunicació oral i escrita (català, castellà i anglès), TIC, entorn social i incorporació al món professional.
  • Mòduls de formació professional per a l’assoliment de les competències professionals, que inclouen un mòdul de pràctiques en empreses.
  • Accions de seguiment i orientació de l’alumnat.

Durada: La durada dels PFI és d’un curs escolar: de setembre a juny (1.000 hores).

Nombre d’alumnes per curs: entre 15 i 17 persones.

Què podràs fer després?

• Un cicle formatiu de grau mitjà.
  • Accedir a les Escoles d’Adults per obtenir el GESO.
  • Treballar com a auxiliar amb un certificat professional de nivell 1.

Quins PFI-PTT es poden cursar a PTT El Vendrell:

Contacte: PTT El Vendrell e3960044@xtec.cat

PREINSCRIPCIÓ