logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europa

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

JORNADA PORTES OBERTES D’ESO 10-03-21 18:00h

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper 10 de març a les 18:00 h farem la jornada de portes obertes de l’ESO de manera virtual. Per poder-hi assistir cal emplenar el formulari que trobareu a sota. Rebreu al correu electrònic, que ens facilitareu al formulari, l’enllaç… Llegeix més»

PINTURA AL TALLER D’AUTOMOCIÓ

Els alumnes de 2on curs del CFGS d’Automoció volen compartir amb tots vosaltres la feina que estan realitzant al mòdul de Tractament i recobriment de superfícies. En el vídeo adjunt podeu veure com pinten el Renault Mégane que han estat preparant durant el curs als… Llegeix més»

LLUM A 1R DE BATXILLERAT

El passat dijous, diversos alumnes de 1r de Batxillerat van participar en una videoconferència amb l’escriptor, periodista i comunicador Ferran Ramon-Cortès, l’autor del llibre opcional que han llegit al 2n trimestre, titulat “L’illa dels 5 fars”.
El llibre tracta dels fonaments de la comunicació i ha… Llegeix més»

CONFERÈNCIA DE DRET CANÒNIC A 2N GAD-JURIDIC

El passat dimecres, 3 de febrer, vam iniciar amb en Lluís Cedo Fernández una sèrie de conferències, la primera d’elles tractava sobre Dret Canònic al grup classe de 2n CFGM Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic.

PER CARNAVAL, TOT S’HI VAL!

El Carnaval ha portat la festa i la disbauxa a l’Aula d’Acollida i, per celebrar-lo, hem fet unes màscares ben acolorides! N’hem fet en forma de foc, de gat, de papallona, amb brillants, amb plomes… de totes maneres i colors!
També hem descobert què és el… Llegeix més»

ENHORABONA CAMPIONS!!

Els germans Alejandro (1bat) i Marta Gutiérrez Toscano (1eso) dissabte es van proclamar 4t de Catalunya en Cross i classificat pels Nacionals a Oviedo i 1a de Catalunya respectivament.
Enhorabona!!

Bona feina i endavant

UN CARNAVAL VIRTUAL AL CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL

Com ja és habitual, les alumnes del 2n curs d’infantil organitzen el carnestoltes. Aquest any però, ho han fet virtualment. Han gravat en vídeo l’arribada i el discurs del rei carnestoltes que l’institut-escola Àngel de Tobies ha fet servir per a celebrar l’arribada de Sa… Llegeix més»

III EDICIÓ KART ACADEMY

Dimarts dia 9 ens vàrem reunir per crear un grup de treball de cara a la tornada de la què serà la III edició de la Kart Academy, de la qual l’Institut Andreu Nin en va ser campió la 1era edició i sots-campió la 2ona. Amb tota… Llegeix més»

CARNAVAL

Encara que no puguem celebrar el carnaval amb normalitat, a l’Institut ho celebren fent activitats al llarg de tota la setmana.
Els alumnes de CFGS de gestió de vendes han dissenyat i elaborat aparadors de Carnaval.

PARTICIPEM A LA MAKERFEST!

El dimarts 2 de febrer, va tenir lloc la jornada MakerFest promoguda des de la Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim especial dins del Departament d’Educació amb l’objectiu d’impulsar la cultura emprenedora i innovadora entre l’alumnat i el professorat d’FP.
Des… Llegeix més»