logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

DESCOBRIM LA NATURA AMB REALITAT AUGMENTADA

Els alumnes de l’optativa de realitat augmentada de 2n d’ESO de l’Institut Andreu Nin han fet una sortida a l’entorn natural del centre a fi de conèixer les plantes més característiques del Baix Penedès.

En aquesta sortida realitzada durant les 2 hores lectives corresponents a aquesta… Llegeix més»

JA TENIM ELS LLIBRES DEL SORTEIG DEL CLVA

Les biblioteques de l’institut ja disposen del lot de llibres que es va sortejar per haver participat en el Certamen de lectura en veu alta (CLVA) en confinament. Com recordareu, alguns alumnes del centre van llegir fragments d’obres i van enviar la gravació al… Llegeix més»

VAGA 15 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies,
Us informem que demà dijous, dia 15 d’octubre, hi ha prevista una vaga a l’ensenyament convocada pels sindicats Professors de secundària (SPS) i CGT Ensenyament.
El centre garanteix uns serveis mínims d’atenció a l’alumnat que assisteixi a l’institut. El funcionament de les activitats programades pot… Llegeix més»

VAGA 9 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies,
Us informem que aquest divendres, dia 9 d’octubre, hi ha prevista una vaga a l’ensenyament convocada pels sindicats Professors de secundària (SPS) i CGT Ensenyament.

CFGM CAFEMN – ACTIVITATS NÀUTIQUES

L’alumnat del CFGM de CAFEMN inicia el curs amb la realització d’un ventall d’activitats nàutiques al Club de Vela de Calafell. Dues setmanes d’experiències a l’aire lliure, emocions i coneixements en relació a aquestes pràctiques, caiac, vela lleugera, padel surf…
Seguim treballant en la formació del… Llegeix més»

SALUT/ESCOLA COMUNICAT INFORMATIU PER A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,
Us fem a mans un comunicat informatiu i el seu annex de Salut/Escola on s’explica les característiques extraordinàries adoptades per al proper curs a causa de la pandèmia per la COVID-19. Si no podeu visualitzar correctament els documents a sota teniu els enllaços per… Llegeix més»

MATRÍCULA CF DE GRAU MITJÀ I DE GRAU SUPERIOR

IMPORTANT

• Cicles d’ESPORTS: CAFEMN (Grau mitjà) i EAS (Grau superior). — Consulteu el bloc de Secretaria on teniu informació important per abans de l’inici de les classes.
  • Tots els alumnes que ja heu presentat  la documentació de matrícula via correu electrònic no cal fer res més. A l’inici… Llegeix més»

NOTA INFORMATIVA PER AL PROFESSORAT

El proper dimarts 01 de setembre com ja sabeu tornem a la feina i iniciem el nou curs 20-21 amb totes les mesures de seguretat establertes pel PROCICAT per combatre la covid19. Informar-vos que el dimarts es realitzaran tasques presencials al centre i la resta… Llegeix més»