logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europa

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

FIRA VIRTUAL DE L’FP DUAL

El proper 10 de desembre, de 10 a 18h, l’Institut Andreu Nin participarà a la Fira Virtual de l’FP Dual organitzada per la CAMBRA OFICIAL DE COMERÇ, INDÚSTRIA, SERVEIS I NAVEGACIÓ DE TARRAGONA.
En aquesta fira, tant els joves i famílies com les empreses, podran realitzar… Llegeix més»

TEATRE MUSICAL, UN NOU PROJECTE A 2n. D’ESO

Des dels departaments de Ciències Socials i Música,  incorporem aquest curs un nou projecte del professor de geografia i història Marco Pont, amb la col·laboració del professor de  música Pepe Guarinos, per a l’optativa de 2n ESO. Marco Pont s’encarrega de la part d’interpretació i del… Llegeix més»

EL NADAL ARRIBA A L’AULA D’ACOLLIDA

L’esperit nadalenc ha envaït l’Aula d’Acollida durant la setmana prèvia al 24 de desembre. Per treballar aquesta festivitat, els alumnes han realitzat un seguit d’activitats amb les quals han descobert algunes de les tradicions més arrelades a Catalunya.
En primer lloc els alumnes han rebut una… Llegeix més»

ELS REIS D’ORIENT ARRIBEN A L’INSTITUT!

Avui al matí els alumnes de 1r i 2n d’ESO han trobat a les seves aules un regal per compartir: un lot de llibres amb alguns clàssics de la literatura juvenil i novetats editorials.
Segur que els Reis d’Orient han pensat que era una bona manera… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE 3R I 4T D’ESO DECOREN EL VESTÍBUL

Durant el mes de desembre els alumnes de 3r i 4t d’ESO han dedicat les darreres classes a preparar la decoració del vestíbul de l’edifici A. Per a fer-ho s’han realitzat més de 600 caixetes d’origami de diferents colors que fan referència a la diversitat… Llegeix més»

VISITA ALS JUTJATS DEL VENDRELL

Els alumnes de 1er de Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic van realitzar una visita als Jutjats del Vendrell els dies 15 i 16 de desembre. En aquesta visita van poder assistir a vistes de judicis i van veure l’arxiu… Llegeix més»

BONES FESTES!!!

Des de la comissió d’extraescolars va sorgir la idea de fer concurs de postals a 1r cicle de l’ESO (hi havia base del concurs per a la seva participació) i l’Elsa Trujillo de 1r A ha sigut la guanyadora. Aquest any us felicitem les festes… Llegeix més»

BON NADAL

Els alumnes de 2n De Gestió de Vendes i Espais Comercials han dissenyat diferents felicitacions de Nadal que han publicat al seu Instagram.

BONS RESULTATS A LES DELF 👨🏻‍🎓

Estem molt contents d’anunciar que els nostres alumnes Biel Gutierrez, Albert Asensio, Rayan Meddour, Pol Mayans i Serafín Maza han aprovat amb bons resultats les proves DELF ( Diploma de llengua francesa).

Enhorabona! Bravo!!!

CELEBRACIÓ DE LA SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020/21

El passat Novembre, dins del marc de la setmana de la ciència, els alumnes de l’optativa de 4t d’ESO de Física i Química van participar en una activitat organitzada pel Servei d’Innovació, xarxes i serveis educatius de la Generalitat de Catalunya. Aquesta activitat constava d’un… Llegeix més»

PRESENTACIÓ FINAL DE TRIMESTRE

Aquest curs, com tots sabem, té una nova normalitat, i l’Endavant, més que la resta de grups de l’ESO, s’ha hagut d’adaptar als nous canvis. Els nostres alumnes han viscut de primera mà la problemàtica que ha suposat i suposa la pandèmia per a les… Llegeix més»

RECOLLIDA PREMIS TREC DEL CONCURS EIDÉA

Com vàrem comentar fa unes setmanes en una altra notícia, dues de les nostres alumnes de l’any passat de 2n de Batxillerat de la Modalitat científica varen ser premiades en la XVII edició del concurs EIDÉA: la Mireia Sánchez pel seu treball de recerca “La… Llegeix més»

RECITAL DE POESÍA

El departamento de castellano ha organizado unas sesiones de recital de poesía.
En dicha actividad, se ha propuesto a los alumnos (en este caso de 4.º de la ESO) que se grabasen -ya sea en formato vídeo o en audio- mientras recitan un soneto del Renacimiento.… Llegeix més»