logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

PREPARACIÓ TREBALL DE SÍNTESI DE 1er d’ESO

Ahir els alumnes de 1er d’ESO van començar a preparar el treball de síntesi. En aquesta ocasió es van submergir en el món de l’orientació i van fer un simulacre de cursa de cara a la sortida que faran la setmana vinent al Fondo de… Llegeix més»

JA US PODEU SUBSCRIURE A LA NOSTRA REVISTA!

L’Andreu Nin Report va ser, el curs passat, la publicació amb més audiència de la xarxa RED. Enguany volem seguir comptant amb la vostra confiança.

Us presentem una infografia senzilla per explicar-vos com us heu de subscriure a la nostra revista. Doneu-li un cop d’ull i formeu part… Llegeix més»

PRÀCTIQUES DE PRIMERS AUXILIS A L’AIRE LLIURE

Les alumnes del CFGS d’Educació Infantil comencen les pràctiques del Mòdul de Primers Auxilis al pati de l’Institut, assegurant així la ventilació durant les pràctiques que impliquen moviment.
Seguim!

PRÀCTIQUES AL TALLER SANITARI

L’alumnat de CAI i TAPSD ha començat les pràctiques obligatòries al taller sanitari. L’equip docent del Departament de Sanitat de l’Institut Andreu Nin creu imprescindible la realització de les pràctiques a l’institut, ja que aquestes són bàsiques per a la formació de l’alumnat dels Cicle… Llegeix més»

CLASSE D’ECONOMIA DE L’EMPRESA A L’AIRE LLIURE

La passada setmana l’alumnat de segon curs de batxillerat social van treballar conceptes com impostos, despesa pública, frau fiscal, estat del benestar, etc. El professor d’economia del departament de Ciències Socials va organitzar una classe d’Economia de l’Empresa a l’aire lliure amb diferents activitats, en… Llegeix més»

INCORPORACIÓ DEL NOU ROBOT COL·LABORATIU ABB

Al CFGS Automatització i Robòtica Industrial s’ha fet una nova incorporació a l’equip, aquesta vegada ha estat un robot col·laboratiu de la marca ABB, juntament amb aquesta empresa i l’institut s’ha arribat a un acord per fer la incorporació del robot!
El robot ABB “col·laboratiu” és… Llegeix més»

CFGS D’EAS- 1R CURS. BENVINGUTS I BENVINGUDES!!!

Donant la benvinguda al nostre alumnat de 1r curs, el temps ha passat volant!  i, tot i la situació actual, provocada per la pandèmia del covid, hem pogut introduir-nos en les primeres activitats dels diferents mòduls del cicle. La gestió d’instal·lacions, materials,…ha resultat complicada en… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA A L’AULA D’ACOLLIDA

La Castanyada ha arribat, un any més, a l’Aula d’Acollida. Enguany la covid-19 ens ha impedit cuinar a classe els panellets, però hem trobat altres maneres de celebrar aquesta festa i conèixer així una mica més la cultura catalana.
Hem treballat aquesta tradició a través d’explicacions,… Llegeix més»

LA MARATÓ JA ÉS AQUÍ

Com cada any el departament de Ciències Experimentals estem al costat de la Marató de TV3 per promoure la ciència i la investigació. Aquests dies, els alumnes de 3r d’ESO, a la matèria de Biologia i Geologia ens hem connectat en directe amb una experta… Llegeix més»

DECORACIÓ DE TARDOR A L’INSTITUT