logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2logo-contactant

logo-tarragonalogo-iso

ENTREGA DE NOTES 28 DE JUNY

Us informem que aquest divendres 28 de juny a les 11:00 hores, es farà entrega de les notes de l’avaluació extraordinària als alumnes d’ESO. Les notes de 1r i 2n d’ESO es donaran a l’edifici C (primer cicle) i les de 3r i 4t d’ESO… Llegeix més»

KEEP CALM AND NEVER SAY GOODBYE, SARI

Que no sigui un adéu, que sigui un fins aviat
La Sari Bernal, professora d’anglès i cap del departament de llengües estrangeres ja no formarà part del nostre equip el curs que ve.
Certament ens causa tristesa haver de ‘deixar-la’ marxar i pensar que ja no… Llegeix més»

GRADUACIÓ 4T D’ESO 2019

El curs ja s’acaba i, pels alumnes de 4t d’ESO, hi ha una data molt important, la de la seva graduació. Ahir, vam celebrar-la amb una festa molt emotiva que assenyala el final d’una etapa i el començament d’una altra.
Els alumnes, acompanyats dels seus familiars,… Llegeix més»

CINEMA-DESAFIO CRIATIVO DAS STEM

Com ja us vam informar en un aricle  anterior, els alumnes del SIEI de l’Institut Andreu Nin van participar en un projecte Etwinning (també projecte Scientix) a nivell europeu.
Aquest projecte l’hem fet de la mà de dos centres educatius d’alumnes amb NEE de les Illes… Llegeix més»

HORARIS DE LES RECUPERACIONS EXTRAORDINÀRIES (ESO)

Tot seguit podeu consultar els horaris de les recuperacions extraordinàries (d’ESO) del mes de juny, per una banda trobareu els horaris de 1r, 2n i 3r d’ESO i per una altra els de 4t d’ESO.
1r, 2n i 3r d’ESO

4t d’ESO

CANVI DE DATA D’ENTREGA DE BUTLLETINS.

Per problemes del programa informàtic de gestió de notes del Departament d’Educació, us informem que demà no es podran donar els butlletins de notes. Us convoquem el proper dilluns 17 de juny a les 13:00 hores a les tutories corresponents per tal de recollir-los.

PAU 2019

Els nostres alumnes de 2n de batxillerat avui han començat les proves d’accés a la universitat i els volem desitjar tota la sort del món, segur que els hi va molt bé.

ALUMNES DE 4T ESO VISITEN LES TUTORIES DE 1R

Com tots ja sabeu les notes mitjanes són molt importants, però moltes vegades només ens en recordem quan som a 4t d’ESO i necessitem la mitjana per poder preinscriure’ns a aquells estudis que ens agradaria fer. És aleshores quan molts alumnes es lamenten de les… Llegeix més»

CLOENDA GRUP ENDAVANT

Aquest dimarts 11 de juny, els alumnes del grup Endavant dels 3 instituts del Vendrell, han fet conjuntament la presentació final a l’Eina on han explicat els seus punts d’investigació relacionats amb el seu àmbit laboral, han comentat el seu dia a dia a les… Llegeix més»

2a FESTA DE MENJARS DEL MÓN A L’AULA D’ACOLLIDA

Aquest 6 de juny , a l’hora del pati, a l’aula d’acollida del nostre centre, hem dut a terme la 2a FESTA DELS MENJARS DEL MÓN, on hem compartit menjars típics dels països originaris de l’alumnat de l’aula d’acollida.
Hem parlat dels ingredients de cada recepta… Llegeix més»

X JORNADES D’ORIENTACIÓ EDUCATIVA

Com cada any, i ja van 10, el Departament d’orientació organitza xerrades amb professionals i/o exalumnes, seguint les demandes que han fet els alumnes de 4t en les entrevistes personals d’orientació.
Aquest curs ens han visitat un professor responsable del CFGM de microinformàtica i sistemes, de… Llegeix més»