logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

COMUNICAT VAGA GENERAL 21-02-2019

Benvolgudes famílies,
Us informem que aquest dijous dia 21 de febrer, hi ha convocada una vaga general dirigida a tots els treballadors i treballarores del sector públic i privat dins de l’àmbit territorial de Catalunya, de 0 a 24 hores.
El centre garanteix uns serveis mímins d’atenció… Llegeix més»

REUNIÓ SORTIDA A LA NEU

Aquí us deixem la presentació amb la informació que us hem presentat aquesta tarda a la reunió de la sortida a la neu.

VAGA ALUMNES INSTITUT ANDREU NIN

L’alumnat de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat, cicles formatius i CAS han seguit els procediments establerts i ens han comunicat que exerciran el seu dret a realitzar la vaga prevista demà dijous dia 21 de febrer.

TALLER PRÀCTIC A CÀRREC DEL TCAI JAVI MORENO

El Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria Javi Moreno, un antic alumne del nostre cicle, que actualment treballa a la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital de Bellvitge, ens va venir a fer un taller pràctic sobre la funció del TCAI en el protocol d’inserció i… Llegeix més»

CANVI DATA SORTIDA TEATRE ANGLÈS

Amb motiu de la vaga convocada pel proper 21 de febrer, ens hem vists obligats a posposar  la data de la sortida al teatre Angel Guimerà per veure 2 obres adaptades en anglès. La nova data de les representacions és el 12 de març.… Llegeix més»

FEM UNA VISITA AL PASSAT: EL CELLER 1890

El divendres 15 de febrer, després de les recuperacions i les CB, els alumnes de l’Endavant van fer de botànics per un dia. Van anar de visita al Celler de Vilafranca del Penedès i van ajudar els hereus de l’avi Miquel a trobar el dietari… Llegeix més»

CFGS D’AAFE /TROBADA ESPORT INCLUSIU 2019

El passat 6 i 13 de febrer, l’alumnat de 2n curs del CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives va participar com a organitzadors de la 2a Trobada d’Esport Inclusiu que se celebrà en col·laboració amb el Consell Esportiu del Baix Penedès. Aquesta Trobada compta amb… Llegeix més»

DEP. ADMINISTRACIÓ: VISITA PLE DEL PARLAMENT DE CATALUNYA

Dimecres, 6 de febrer, a la tarda, alumnes del CFGM de gestió administrativa, àmbit jurídic, van assistir al Ple del Parlament de Catalunya, invitades per la Diputada Sra. Noemí LLauradó, en els punts en els quals es debatia l’ordenació de la documentació jurídica.
Llegeix més»

DEP. ADMINISTRACIÓ: VII TROBADA ANUAL EMPRESAULA

AQUEST ANY TORNEM A GUANYAR! Aquest cop el tercer premi.
El dia 6 de febrer de 2019, els alumnes de 2n curs del cicle formatiu de grau mitjà de gestió administrativa i gestió administrativa en l’àmbit jurídic, van assistir a la VII trobada d’empreses simulades, a… Llegeix més»

EXPOSICIÓ HUMAN BODIES

El Departament de Sanitat va organitzar una sortida a Barcelona per l’alumnat dels CFGM en Cures Auxiliars d’Infermeria, CFGM d’Atenció a Persones en situació de Dependència i pels del Curs de Preparació per a la Incorporació als CFGS per visitar l’exposició “HUMAN BODIES“, un… Llegeix més»

SORTIDA A “LES MADRIGUERES”