.logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2logo-contactantlogo-tarragonalogo-facebooklogo-iso

TREBALL DE SÍNTESI DE 1r D’ESO

El passat dimarts 4 de desembre els nostres alumnes de 1r d’ESO van començar el projecte del treball de síntesi d’aquest curs, titulat “Coneixem el nostre entorn”. Aquest primer trimestre està organitzat pels departaments d’experimentals, matemàtiques i educació física.
En primer lloc els alumnes van fer… Llegeix més»

VIATGE A LATVIA. ERASMUS +

Els alumnes Eugeni Sanchez i David Castro, ambdós participants al programs Erasmus + ”Flying with the wings of mythology through  time and space”, es troben aquesta setmana assistint  a un intercanvi amb nens i nenes de la ciutat de Cesis, Letònia. Durant aquests díes faran… Llegeix més»

EXPOSICIÓ DE TREBALLS ARTÍSTICS DELS ALUMNES DE 4T D’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica han estat treballant la composició a partir de l’obra surrealista “L’Art de la Conversa V” de René Magritte. Durant els pròxims dies estaran exposats els treballs al vestíbul del centre. (Edifici A).
A l’exposició podreu… Llegeix més»

VIATGE A LLANDUDNO, GAL·LES. ALUMNES DE 3r D’ESO

Un any més, els alumnes de 3r d’ESO han viatjat a Llandudno per tal de practicar l’anglès i gaudir d’un dels racons més acollidors del Regne Unit.
 El passat 19 de novembre arribaven al Trinity House d’aquesta bonica localitat costera d’estil victorià que està situada al nord… Llegeix més»

SORTIDA DE SENDERISME

El divendres 16 de novembre, aprofitant les dues hores de la sessió d’Educació Física, els grups de 3r D1 i 3r D2 van deixar el centre per realitzar una sortida de senderisme pel terme municipal del Vendrell i St. Vicenç de Calders. La ruta circular… Llegeix més»

UNA GRULLA 1 EURO

Des de fa 3 anys la Fundació Mútua General de Catalunya organitza cada Nadal la campanya solidària 1 origami 1 euro, amb l’objectiu de destinar 50.000€ entre tres organitzacions solidàries que treballen en el camp de la salut. Enguany, una de les entitats escollides és la… Llegeix més»

LA PILOTA DE VOLEIBOL TORNA A RODAR A L’ANDREU NIN

Per quart any consecutiu el voleibol de l’associació esportiva del nostre centre continua com activitat esportiva extraescolar.
Els nostres alumnes participants estant molt satisfets amb aquest esplèndid esport. Enguany tenim 25 alumnes, que disfruten cada setmana del volei. A més també participen a l’extraescolar alumnes de… Llegeix més»

SORTIDA AL RALLY COSTA DAURADA

Fa unes setmanes els alumnes de 1er i 2on del CFGM d’Electromecànica de vehicles i els alumnes de 1er del CFGS d’Automoció, acompanyats dels professors del departament de Transport i manteniment de vehicles, van assistir a la jornada inicial del Rally Costa Daurada a Salou.
Allí… Llegeix més»

JA HEM ARRIBAT A LLANDUDNO!

Els alumnes de 3r d’ESO ja han arribat a Llandudno (Gal•les). Durant 5 dies faran activitats per familiaritzar-se amb l’anglès i conèixer aquesta bonica ciutat.

DINÀMIQUES DE GRUP A 2n d’AAFE

L’alumnat de 2n d’AAFE realitza activitats de vivència, interacció entre persones, a partir d’alguna situació fictícia. Què sents?

FEM TALLERS A LA URV

Els alumnes de 2n de Batxillerat van poder realitzar un seguit de tallers a la Universitat Rovira i Virgili. En total es van portar a terme 3 activitats, impartides per professors o col·laboradors de la URV.
En primer lloc vam assistir a un taller sobre Ortotipografia,… Llegeix més»

CASTANYADA A L’AULA D’ACOLLIDA

Un any més a l’Aula d’Acollida s’ha celebrat la tradicional festa de la castanyada, possiblement una de les més dolces i llamineres que tenim a casa nostra. Amb aquesta excusa s’han treballat els fruits de la tardor, la recepta dels panellets, amb els seus ingredients,… Llegeix més»

PREGUNTEM, XATEGEM I INCLÚS VOTEM EL MILLOR CIENTÍFIC

T’agradaria preguntar alguna cosa a algun científic? I xatejar amb ells?…i que et sembla si, a més, pots votar entre 6 científics perquè un d’ells s’emporti 500 € al seu laboratori per investigar?
Doncs tot això ho han pogut experimentar els alumnes de Biologia i Geologia de 3r i 4t de l’ESO!!
Al llarg… Llegeix més»