logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2logo-contactant

logo-tarragonalogo-iso

INASSISTÈNCIA COL·LECTIVA 16, 17 I 18 D’OCTUBRE

Els alumnes de cicles formatius han seguit els procediments establerts i han aconseguit la participació necessària per realitzar la vaga, en canvi els alumnes de 3r, 4t d’ESO i batxillerat no han aconseguit arribar als mínims establerts per secundar-la.

EL SIEI COMENÇA UN NOU CURS A LA PISCINA

Després de la bona experiència iniciada el curs passat,  els alumnes del SIEI  han tornat a la piscina. És una activitat molt interessant i molt complerta per a ells, ja que a banda de fer exercici de coordinació – tan important en aquestes edats-, treballen… Llegeix més»

SORTIDA A LA NEU 2020!!!

Ja tenim obertes les inscripcions per a la sortida a la neu d’aquest curs. Aquesta tindrà lloc el 20, 21 i 22 DE GENER!!! Sí, sí, heu llegit bé. Aquest any podrem gaudir d’unes condicions de neu espectaculars que permetran als nostres alumnes vivenciar de… Llegeix més»

REUTILITZEM I RECICLEM

Un any més, amb els alumnes del grup Endavant, hem fet una visita a la deixalleria per tal de recollir diferents tipus de material que després, al llarg del curs, reutilitzarem i reciclarem. Un capçal de llit per exemple,  pot converit-se en un cartell de… Llegeix més»

SORTIDA LES COLLADETES

Aquest dimarts dia 1 d’octubre els alumnes de 2n i 3r d’ESO que participen en el projecte Erasmus+ “Sustain European culture and environment in an app” han visitat el Parc eòlic Les Colladetes del Perelló.
Aquesta sortida forma part de les activitats que es realitzen… Llegeix més»

EXALUMNES DE L’ENDAVANT VISITEN LA NOVA PROMOCIÓ

Aquesta setmana diferents promocions d’ alumnes que han passat  per l’Endavant han vingut al centre per aconsellar i explicar com van viure ells el seu pas pel grup.
La trobada ha estat molt interessant perquè han sentit  la mateixa versió  que ja els havíem explicat  els… Llegeix més»

FORMACIÓ A L’EINA

Un any més el grup Endavant comença el curs amb una primera sessió formativa de 2 hores amb la resta de grups del Vendrell a les instal·lacions de l’Eina, a càrrec de Mar Vázquez de l’Ajuntament.
Aquests alumnes durant tot l’any faran pràctiques a 3 empreses… Llegeix més»

CFGS D’EAS I L’ANIMACIÓ TURÍSTICA

El dimarts 24 de setembre, l’alumnat de 2n curs del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva del nostre institut  va realitzar una visita a un Complex Turístic de Salou (Tarragona). L’objectiu d’aquesta va ser conèixer i vivenciar de 1a mà la figura de l’animador turístic, les… Llegeix més»

INASSISTÈNCIA COL·LECTIVA 27 DE SETEMBRE DE 2019.

L’alumnat de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius han seguit els procediments establerts i han aconseguit superar el percentatge mínim de participació per poder realitzar la inassistència col·lectiva prevista per aquest divendres 27 de setembre.

CFGM GESTIO ADMINISTRATIVA EN L’ÀMBIT JURÍDIC

Aquest inici curs ha sigut molt especial perquè dues alumnes que van acabar la primera promoció de CFGM Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic el juny passat, han estat cridades per començar a treballar en el Departament de Justícia com a tramitadores. Enhorabona a Zori i… Llegeix més»

HORARIS AMPA

Durant els mesos de setembre i octubre l’AMPA estarà disponible a l’edifici C (Primer Cicle), per facilitar pagaments i resoldre dubtes als socisels següents dies:

• Dilluns de 10 a 11h.
    • Dimecres de 16 a 17h.