.logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2logo-contactantlogo-tarragonalogo-facebooklogo-iso

REUNIÓ INFORMATIVA EXÀMENS DE CAMBRIDGE

El dia 16 es va celebrar la reunió informativa dels examens oficials de Cambridge al nostre institut. Aquest és el tercer any que s’organitzen com a  centre examinador amb un percentatge del 90% d’aprovats. La directora dels exàmens a Merit School, Tara Tierney, va explicar totes… Llegeix més»

ALUMNES DE COMERÇ A LA DANONE

El 17 de gener de 2019 els alumnes del cicle mitjà d’Activitats Comercials de comerç han visitat la fàbrica de Danone a Parets del Vallès.
A la fàbrica ens han explicat la història de l’empresa i la seva evolució. Les característiques dels iogurts, el procés d’elaboració i de comercialització.
Després hem passat… Llegeix més»

ENS CAPBUSSEM

Aquest curs des del SIEi (suport intensiu a l’educació inclusiva) ens hem afegit per primera vegada a lal proposta gratuïta que fa la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament del Vendrell, de fer natació escolar.
Un cop per setmana anem a la piscina municipal  amb un grup de… Llegeix més»

SORTIDA A LA UAB

Intentant complir una de les nostres principals tasques com és l’orientació acadèmica i a petició també dels propis alumnes, hem organitzat una visita a la Universitat Autònoma de Barcelona per tal que els alumnes de batxillerat entrin en contacte directe amb la realitat universitària i… Llegeix més»

ARRIBADA DEL ROBOT INDUSTRIAL

Hem començat l’any amb una bona notícia: Ja tenim el Robot tan esperat al Cicle de Grau Superior d’Automatització i Robòtica Industrial. L’Institut ha fet un gran esforç amb aquesta adquisició, però, era imprescindible per poder impartir, amb qualitat, aquests estudis.

Teníem tres propostes… Llegeix més»

TREBALLS DE RECERCA 2018

Els dies 19 i 20 de desembre, els nostres alumnes de 2n de Batxillerat van exposar els seus treballs de recerca .
El nostre objectiu, com a centre, és que els alumnes consolidin la competència en recerca, educar-los en l’exposició i defensa pública de l’estudi realitzat… Llegeix més»

REUNIÓ INFORMATIVA EXÀMENS ANGLÈS DE CAMBRIDGE

Un any més el nostre institut ofereix a tots aquells alumnes interessats la possibilitat de poder fer els exàmens d’anglès de Cambridge al nostre centre. És per això que al departament de llengües estrangeres hem programat una reunió informativa dels exàmens KET/PET/FCE (for… Llegeix més»

XERRADA D’ANTIGUES I ANTICS ALUMNES DE CAI

Abans de marxar de vacances de Nadal, antics i antigues alumnes del CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria ens van visitar per explicar al nou alumnat les seves experiències personals quan van cursar el cicle formatiu. Van parlar del seu curs, de com els hi… Llegeix més»

ESQUIADA 2018 CFGS D’EAS

Un any més, l’esquiada del CFGS de la Família professional d’Activitats Físiques ha estat tot un èxit. L’alumnat de 1r curs del cicle ha gaudit d’una setmana d’activitats en plena natura, des de la pràctica d’esquí i snow,… Llegeix més»

L’ESPERIT NADALENC A L’AULA D’ACOLLIDA

Endevina què és?
Les persones són petites, a la cova hi viuen Maria, Josep i el nen Jesús. Hi ha pastors, un pescador, el caganer i moltes bèsties: …
A l’Aula d’Acollida hem treballat el Projecte de Nadal: hem explicat les tradicions nadalenques a Catalunya, mitjançant lectures,… Llegeix més»

BON NADAL 2018

Els alumnes de 3r C ens desitgen “Bon nadal 2018” mitjançant l’acrosport treballat a classe.