logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europa

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

SORTIDA AL BOSC DE POBLET

Fa uns dies, els grups de 1r d’ESO vam anar al bosc de Poblet a gaudir de la Natura en companyia dels educadors del Camp d’Aprenentatge Monestirs del Cister. Ens esperaven a la casa forestal del Tillar. L’objectiu d’aquesta activitat és la descoberta dels boscos… Llegeix més»

SORTIDA A LA NEU 2022!!

Des del departament d’educació física tenim el plaer d’anunciar-vos que ja estan obertes les inscripcions per a la sortida a la neu del curs actual. Aquesta tindrà lloc el 12, 13 i 14 de GENER del 2022.
Després d’un any de descans arran de la… Llegeix més»

EXTRAESCOLAR DE FRANCÈS CURS 2021-22

Si vols millorar el teu nivell de francès, pots venir a la extraescolar de francès (nivell B1) cada dilluns de 15h30 a 17h30. El preu és de 20€ mensuals.
Comencem el dilluns 9 de novembre.
À bientôt!

INICI CLASSES ESO I BATXILLERAT

Benvolgudes famílies i alumnes,
El pròxim dia 13 de setembre iniciem les classes d’ESO i BATXILLERAT.
Abans de l’inici de les classes es farà un breu acte de benvinguda i presentació. Aquests actes seran en mode presencial, i per aquest motiu, us demanem que respecteu els següents… Llegeix més»

PRESENTACIÓ FAMÍLIES FUTURS ALUMNES 1r D’ESO

Benvolgudes famílies,
Aquí us deixem la presentació d’ahir a la tarda tal com es va acordar perquè disposeu de la informació.
Us recordem que us hem enviat un correu amb un enllaç al formulari per presentar la documentació corresponent aquest curs. IMPORTANT: Cal entregar-lo no més tard… Llegeix més»

INFORMACIÓ REUNIÓ FAMÍLIES 1r D’ESO

Recordem que aquesta tarda tenim la reunió informativa per a les famílies dels alumnes de 1r d’ESO a l’institut Andreu Nin.
Us hem enviat al correu electrònic la informació per poder accedir a la reunió, que serà telemàtica. Recordem que reviseu l’spam en cas de no… Llegeix més»

REUNIÓ INFORMATIVA FAMÍLIES 1r D’ESO

Recordem que el pròxim dilluns dia 6 de setembre a les 18 h es realitzarà la reunió informativa telemàtica per als alumnes de 1r d’ESO.
Pròximament us informarem de com accedir-hi.

2N CFGS ADMINISTRACIÓ I FINANCES ALS PREMIS ARGÓ

Volem felicitar els alumnes de 2n de CFGS d’Administració i Finances, Rubèn València, José Manuel Martínez i David Sanclemente, per haver obtingut una menció honorífica a la 18a edició dels premis ARGÓ que atorga la Universitat Autònoma de Barcelona a projectes de cicles formatius de grau superior, pel seu… Llegeix més»

LA VANGUARDIA PUBLICA UN ARTICLE DE L’ANDREU NIN REPORT

El diari de tirada nacional La Vanguardia ha escollit un dels articles de la nostra revista, Andreu Nin Report, com a part de les seves publicacions oficials.

Trobareu la notícia als enllaços següents:

D’aquesta manera, la feina dels redactors i… Llegeix més»