logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

TEATRE EN FRANCÈS

Els alumnes de francès de 1r cicle van anar el dimecres 15 de gener al teatre a Reus. Van veure una adaptació de la famosa obra de Molière, “Le Médecin malgré lui”.

Aquesta és la primera de les sortides organitzades per als alumnes de… Llegeix més»

PARTICIPEU AL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA!

Us informem que aquesta setmana podreu participar de la selecció del CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA.

Aquesta selecció es portarà a terme a les estones dels patis dels dies
dijous 16 de gener a la biblioteca del 1r cicle
dijous 23 de gener a la biblioteca… Llegeix més»

EL CFGS D’EAS I L’ANIMACIÓ DE VETLLADES I ESPECTACLES

Des de la UF d’Animació de vetllades i espectacles, la qual es cursa per primer cop al Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, es va organitzar un taller de maquillatge.
Seguint el que marca el currículum d’aquest cicle, l’aplicació d’aquestes tècniques, entre d’altres,… Llegeix més»

HORARI DE PROVES DE COMPLECIÓ D’ALUMNES AAFE

El Departament d’Ensenyament estableix un procediment per a la compleció dels ensenyaments de formació professional derivats de la LOGSE que s’estan extingint arran de la substitució pels nous títols derivats de la LOE.
A continuació us deixem els horaris de les proves de compleció per als… Llegeix més»

SORTIDA A MADRID DE 1ER GAJ I 2N GA

@FPCAT,  #FP,  #FPCAT
El passat 16 i 17 de desembre el grup de 2n de Gestió Administrativa i de 1er Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic vam realitzar una visita guiada a algunes de les… Llegeix més»

1er GAJ SORTIDA A L’ARXIU COMARCAL DEL BAIX PENEDÈS

@FPCAT,  #FP,  #FPCAT
El primer de Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic vam visitar l’Arxiu Comarcal del Baix Penedès el passat mes de desembre.
Ens va guiar, en aquesta sortida, la directora Sra. Nativitat Castejón Domènech. Ensenyant-nos els instruments, les eines,… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE 3r PARTICIPEN EN EL PICA LLETRES

L’alumnat de 3r A ha participat en el Concurs Pica Lletres del Canal Blau TV de Vilanova i la Geltrú.
Les persones que hi han participat han estat, per una banda, la Magalí Sauthier, el Xavier Jornet i l’Andrea Domínguez i per l’altra, la Juverna Ryan,… Llegeix més»

CONCURS D’AGENDES 1r d’ESO

Aquestes són les alumnes de 1r d’ESO guanyadores del concurs d’agendes que vam realitzar aquest 1r trimestre.
Enhorabona noies!!!

JA ESTÀ ACTIU EL SERVEI DE MEDIACIÓ

L’Institut Andreu Nin torna a comptar aquest curs 2019-20 amb el Servei de Mediació, una eina que, de segur, ajudarà  més d’un alumne a resoldre les seves diferències, problemes o tensions. És una manera d’afrontar els conflictes entre iguals, fent ús del diàleg i cooperant… Llegeix més»

INFORMACIÓ SORTIDA A LA NEU

Us deixem la presentació que vam realitzar a la reunió del passat 18 de desembre. Recordin que ja haurien de tenir feta la Targeta Sanitària Europea i l’autorització dels mossos. Si tenen qualsevol dubte ens poden enviar un correu a ogomez23@insandreunin.cat.

TALLERS DE DANSES TRADICIONALS I EXPRESSIÓ CORPORAL

Aquest és el 6è curs que posem en marxa el nostre projecte interdepartamental de Danses Tradicionals i Expressió corporal on participen alumnes del 1er curs del cicle d’EI i de EAS.
Un any més, el resultat de la primera fase ha sigut molt profitós i enriquidor… Llegeix més»

ACTIVITATS MEDI NATURAL 1r CFGS D’EAS

Un any més, l’alumnat de 1r curs del CFGS d’Ensenyament i Animació  Socioesportiva ha gaudit d’una setmana d’activitats en plena natura. Han practicat l’esquí i l’snow, han fet raquetes envoltats d’un paisatge idíl·lic, han realitzat el, ja tradicional, iglú i han rebut formació sobre els… Llegeix més»

DIA DE TALLERS I NOTES