logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europa

logo-contactantlogo-tarragonalogo-iso

QUÈ PUC ESTUDIAR DESPRÉS DE L’ESO?

Educació infantil, primària, ESO… I ara què? Ha arribat el moment de triar! A la nova pàgina web del Departament d’Educació triaeducativa.gencat.cat trobaràs tota la informació que necessites per escollir l’opció que més s’ajusta als teus interessos. Conèixer l’oferta formativa… Llegeix més»

😱😨MYSTERY HOUSE. Short Stories by 4ESO Students

Si vols aprendre anglès, t’agrada llegir i, sobre tot, passar una miqueta de por, aquí tens el ‘audiollibre’ que estaves buscant. Un recull d’històries curtes de misteri i molta intriga, totes elles il·lustrades amb imatges i, a més a més, enregistrades amb molta professionalitat,… Llegeix més»

L’ANDREU NIN AMB EL “LET’S CLEAN UP EUROPE “

El passat 6 de Maig, tots els alumnes de 3r d’ESO del nostre institut van participar en una recollida de brossa a la riera de La Bisbal. L’activitat s’emmarcava dins del Servei Comunitari de 3r d’ESO, on els alumnes han de participar d’alguna activitat que… Llegeix més»

SORTIDA DE TUTORIA A SANT VICENÇ

L’alumnat de 4t d’ESO han realitzat una sortida de tutoria a Sant Vicenç. Aquesta ha consistit en la ruta de pedra seca i una activitat d’elogis i dedicatòries als companys i companyes, un bon record per tancar l’etapa de l’ESO.

ESTRENEM TOUR VIRTUAL!

L’Institut Andreu Nin estrena un Tour Virtual de tot l’institut disponible a la pàgina web del centre.
La pandèmia no ens ha permès realitzar les portes obertes com a nosaltres ens agradaria i la virtualitat s’ha imposat amb força. És per això, que per seguir… Llegeix més»

T’agrada la sèrie Merlí?

Dijous 29 d’abril a les 16 h, amb el nom “La quedada”, els reporters de Junior Report hem tingut l’oportunitat de fer preguntes a l’actor Martí Atance (Arnau) i a l’actriu Clàudia Vega (Oti) de Merlí: Sapere Aude. D’una manera molt propera i fent broma,… Llegeix més»

ANY FELÍCIA FUSTER: ART I POESIA AL NIN

L’Institut Andreu Nin se suma a la commemoració de l’Any Felícia Fuster, de la qual se celebra el centenari del seu naixement. La poetessa de la Barceloneta va dedicar la seva vida a l’obra artística (pintura i escultura) i, més endavant, a la poesia. Aquestes dues vessants estan entrellaçades, de manera que l’alumnat també ho ha fet i ha elaborat treballs de fusió entre la vessant pictòrica, des del Departament de Visual i Plàstica, i la vessant poètica, des del Departament de Català. Aquesta activitat consistia en la realització d’un dibuix o collage a partir de poemes o fragments de la poetessa.