PARADA DE LLIBRES D’INTERCANVI PER SANT JORDI

Per Sant Jordi volem donar una segona vida a tots aquells llibres que dormen a les prestatgeries de casa esperant ansiosos algú que es meravelli amb una nova lectura. És per aquest motiu que, des del Departament de Castellà, i juntament amb la Comissió d’Escoles Verdes i la SIEI, estem organitzant una recollida de llibres entre l’alumnat i el professorat per muntar una paradeta el dia 23 d’abril. A banda dels llibres, els alumnes de la SIEI vendran punts de llibres i alguna sorpresa més.

Durant aquestes setmanes, i fins el dia 19 d’abril, podeu deixar els vostres llibres a les capses de la biblioteca A i a canvi rebreu un val per endur-vos un altre de la paradeta. Si, pel contrari, no n’heu pogut portar cap, no us preocupeu, per un preu simbòlic en podreu adquirir un.

Els requisits per participar en l’intercanvi són:

• el llibre ha d’estar en bones condicions
  • no pot estar guixat
  • ha de ser adequat a l’edat i el context de l’intercanvi

Esperem la vostra col.laboració i que ningú es quedi sense un llibre per Sant Jordi!