ESO

Nou projecte !

Com ja sabeu, al Siei ens encanten els projectes. Tant si ens els busquem nosaltres com si ens els encarreguen. En aquest cas és un mixt. Teniem clara la necessitat que hi havia a la sala de profes d’un espai per poder deixar endreçades les tasses i ens van comentar que si el podíem fer. […]

Nou projecte ! Llegeix més »

Diada de Sant Jordi

El dia 23 d’abril en tornar de les vacances de setmana santa vam fer una diada de Sant Jordi molt particular. El dia es divideix en dues parts, la primera es fan uns tallers molt interessants i la segona anem tot l’institut al teatre de Sant Martí i fem un festival escènic i es reparteixen

Diada de Sant Jordi Llegeix més »

Reciclant paper

Hola! A l’assignatura de naturals estem treballant el canvi climàtic i la importància del reciclatge. Aquesta setmana hem reciclat paper. Vam fer un bastidor i amb trossets de paper de diari triturats, aigua i colorant vam fer una barreja de paper reciclat. Ja veurem el resultat… Salut i bon blog!

Reciclant paper Llegeix més »

Receptes de cuina

Hola ! Ja fa dies que alguns dels seguidors del blog i molts companys ens demaneu que pengem les receptes de cuina que elaborem cada setmana. Us comentem que aquestes les fem nosaltres, els dimecres a català i, després fem el llistat per anar a comprar els ingredients. Veureu que aquest curs són totes les

Receptes de cuina Llegeix més »

Pati

Ei !!! Aquesta setmana us volem explicar una mica com són les instalacions del nostre pati. Sortim cada dia a les 11:00 h quan toca el timbre. Ja hem realitzat tres classes, i a les 11:30 h acaba el pati i tenim tres classes més. Tenim molta sort, doncs el nostre pati és molt gran

Pati Llegeix més »

Inauguració de l’hivernacle

Hola ! Aquest dijous vam fer la inauguració de l’hivernacle. Hem estat uns mesos treballant molt. Ha estat un projecte on hem posat molta energia i empenta i ho hem aconseguit. Vam tenir la millor inauguració possible amb l’assistència de tots els professionals de l’institut. En acabar l’acte vam poder gaudir d’una calçotada de producció

Inauguració de l’hivernacle Llegeix més »

Les compres

Cada setmana sortim uns alumnes de compres, anem els dimecres. Ens aquesta activitat treballem el càlcul amb l’Euro i a gestionar les compres adequadament, des de l’encàrrec del producte a l’entrega d’aquest. Tenim un sistema d’una bústia ubicada en la sala de professors, per si algú necessita algun producte, ens el demana per aquesta via.

Les compres Llegeix més »

Calçots

A principis d’octubre vam plantar els calçots i avui el Cristian, l’Adam i l’Iker han collin una part. Com estem finalitzant la construcció de l’hivernacle i ja hem de col·locar el plàstic, ens molestava una mica un cavalló de calçots i hem hagut de collir-los. Ens ha anat bé per comprovar com anaven doncs, com

Calçots Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut