Calçots

A principis d’octubre vam plantar els calçots i avui el Cristian, l’Adam i l’Iker han collin una part.

Com estem finalitzant la construcció de l’hivernacle i ja hem de col·locar el plàstic, ens molestava una mica un cavalló de calçots i hem hagut de collir-los. Ens ha anat bé per comprovar com anaven doncs, com estan ben enterrats, no ho veiem gaire bé.

Al final bé, són força gruixuts i tenen una part blanca d’uns 17/20 cm.

Apa ! no voliem fer dentetes però els propers dies farem el taller de cuina per fer la salsa i tastar-los.

Ja us direm…

 

 

1 comentari a “Calçots”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut