Reciclant paper

Hola!

A l’assignatura de naturals estem treballant el canvi climàtic i la importància del reciclatge.

Aquesta setmana hem reciclat paper. Vam fer un bastidor i amb trossets de paper de diari triturats, aigua i colorant vam fer una barreja de paper reciclat.

Ja veurem el resultat…

Salut i bon blog!

1 comentari a “Reciclant paper”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut