Inauguració de l’hivernacle

Hola !

Aquest dijous vam fer la inauguració de l’hivernacle.

Hem estat uns mesos treballant molt. Ha estat un projecte on hem posat molta energia i empenta i ho hem aconseguit.

Vam tenir la millor inauguració possible amb l’assistència de tots els professionals de l’institut.

En acabar l’acte vam poder gaudir d’una calçotada de producció pròpia i amb la salsa cuinada per nosaltres i també una botifarrada.

Gràcies a tots per venir, per tots els membres del Siei va ser una dia que no oblidarem mai.

1 comentari a “Inauguració de l’hivernacle”

  1. Una feinada IMPRESSIONANT i uns resultats EXCEL·LENTS!

    És un gran orgull per a tot l’Institut tenir un grup de persones capaç de fer coses com aquestes, treballant en equip. Us ha costat molt de temps i esforços però ha valgut la pena i en podeu estar ben satisfets.

    Felicitats!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut