“We are all diverse, we are all great”: el nou projecte Erasmus+ de l’Institut

L’Institut Alba del Vallès hem estat novament seleccionats per a participar en el programa d’Erasmus+. En aquest cas desenvoluparem el projecte “We are all diverse, we are all great”, que té com a principal objectiu formar docents del centre per a que organitzin projectes de mobilitat inclusius en que alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista hi puguin participar.

Aquest és el segon projecte Erasmus+ en el que participem. El primer, anomenat “Outdoor education”, que es va iniciar al setembre de 2018 i  finalitzarà el mes de desembre, ha permès l’intercanvi d’alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat de l’Alba del Vallès amb alumnes de Portugal, Itàlia, Romania i Turquia. La implementació d’aquest projecte ha permès una millora en l’aprenentatge de llengües estrangeres dels alumnes que hi van participar, però també en la comprensió de les diferents realitats europees per a tota la comunitat educativa.

Ambdós projectes han estat cofinançats pel programa Erasmus+ de la Unió Europea.

“El proyecto “We are all diverse, we are all great” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta nota de prensa es responsabilidad exclusiva del Institut Alba del Vallès y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”