Inscripcions transport escolar institut curs 2023/24

Està obert el període d’inscripció al transport escolar per als alumnes de l’institut Alba del Vallès que viuen a les urbanitzacions de Mas Llombart, Mas Corts i la Conreria.

Per donar-se d’alta del servei per al curs 2023/24, s’ha d’omplir el full d’inscripció i s’ha de presentar per registre d’entrada de l’Ajuntament de manera telemàtica (instància genèrica) o presencial, fins al 30 de juny.

El transport és de dilluns a divendres i es pot escollir entre: servei d’anada i tornada; servei només d’anada o servei només de tornada. El pagament és realitza trimestralment i és de:

•  95€/trimestre anada i tornada
  •  50€/trimestre, si és només anada o tornada.

El número de places d’aquest servei és limitat, per això s’adjudicarà per ordre d’entrada segons barem.

Un cop confirmada la plaça, es comunicarà la data de la reunió informativa.

Enllaç a formulari d’inscripció.

Enllaç a tramitació electrònica.