Canviem els noms per canviar molt més!

Conscients de la importància de crear referents femenins entre el nostre alumnat per tal de promoure la igualtat d’oportunitats, des del Departament d’STEM, hem decidit renombrar els tallers i laboratoris de l’institut amb el nom d’una científica o tecnòloga.

Ha estat una iniciativa transversal, on han participat els diferents cursos d’ESO. Primer, els alumnes han fet recerca i difusió de la tasca de diferents investigadores i tecnòlogues, i finalment, entre tots, n’hem votat el nom. Els resultats han estat aquests:

Lab 1 Lab Rosalind Franklin: Química (1920-1958). Estructura del DNA.
Lab 2 Lab Margarita Salas: Bioquímica (1938-2019). Eines moleculars relacionades amb la replicació i transcripció del material genètic.
Lab 3 Lab Andrea Mia Ghez: Astrònoma (1965-). Forat negre via làctia.
Taller 1 Taller Ada Lovelace: Matemàtica (1815-1852). Mare de la programació informàtica.
Taller 2 Taller Hedy Lammarr: Enginyera (1914-2000). Va crear un sistema sense fil per míssils que va inspirar la wi-fi.

L’enhorabona a tots els alumnes per la feina feta i continuem avançant!

≠nomorematildas