Intercanviem experiències amb el programa Erasmus+

Aquesta setmana tres dels nostres professors els tenim fent intercanvi amb altres centres europeus gràcies al programa Erasmus+.

Jorge i Núria estan a Estònia en un centre anomenat Tapa Gymnasium del municipi de Tapa situat a 70 km de la capital, Tallin. Allà estan coneixent el sistema educatiu estoni i estan fent observacions a classes de les diferents matèries: des d’història a llengües estrangeres. Fins i tot han pogut observar una classe d’estoni.

Fora de l’horari escolar estan fent diferents visites per conèixer el patrimoni estoni i la seva història.

El Samuel està a Àustria visitant l’Institut Escola – MZO Montessori Schulen de Ludesch, un municipi situat a l’oest d’Àustria, molt a prop de la frontera amb Liechtenstein. Durant aquests dies està observant diferents estratègies per atendre la diversitat a l’aula.

Us deixem algunes fotografies:

“El proyecto “We are all diverse, we are all great” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta nota de prensa es responsabilidad exclusiva del Institut Alba del Vallès y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”