Iniciem la cinquena mobilitat del projecte “Outdoor education”

Avui 9 de novembre hem començat la cinquena mobilitat del projecte Erasmus+ “Outdoor Education”. Degut a les restriccions derivades de la pandèmia serà una mobilitat virtual en què de manera conjunta amb estudiants d’Itàlia, Romania, Portugal i Turquia, el nostre amfitrió, treballarem la història d’aquest últim país.

El projecte es durà a terme durant els dies 9 i 10 de novembre amb un programa atapeït d’activitats interactives com test online, enquestes, activitats col·laboratives amb l’aplicació actionbound, xerrades i taules rodones.

El nostre alumnat ha participat de manera molt positiva tot i les dificultats que presenta treballar en aquest moment de COVID-19. Avui hem treballat amb l’alumnat de 2n de batxillerat: Selma Esbert, Enric Soler, Didac Aparicio, Pol Collado i Rocio Espinosa.
Durant la sessió del dia 10 s’incorporaran alumnes de 1r de batxillerat

“El proyecto “Outdoor Education” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta nota de prensa es responsabilidad exclusiva del Institut Alba del Vallès y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”