Final de l’Audi Creativity Challenge

El passat 19 de juny es va dur a terme la final de la VI Edició de l’Audi Creativity Challenge. En aquesta edició van participar un total de 508 equips integrats per 1524 alumnes. Un d’aquests equips, Mingo CCT, format per tres alumnes de l’Institut Alba del Vallès, el Denis Cruces, el Pau Carriedo i el Gerard Truyols, va ser seleccionat i va competir a la gran final junt amb nou equips més.

Finalment el projecte guanyador de la VI Edició va ser “Palabras Mayores” de l’equip SANPA del  Colegio San Patricio de Madrid.

No obstant això, volem felicitar als nostres alumnes, al Denis, al Pau i al Gerard, pel seu projecte i per la brillant defensa que en van fer, i al professor Pau Pérez que va tutoritzar-los i encoratjar-los durant tot el procés.

Us deixem el vídeo de la presentació per a que la pogueu gaudir:

ACC 2021_Presentación Proyecto ORGANIC LINE_Final 6a edición from Audi Creativity Challenge on Vimeo.

Final 5a y 6a edición Audi Creativity Challenge_Junio 2021 from Audi Creativity Challenge on Vimeo.