Docents d’altres escoles d’Europa visitaran el nostre institut

Ens hem ofert com a “Centre Job Shadowing” dins del programa Erasmus+. Això vol dir que acolliríem docents d’altres escoles d’Europa per tal que puguin observar com treballem i fer intercanvi de bones pràctiques.

Per a donar informació de qui som als centres que es puguin interessar, els nostres professors que participen al programa KA1 del programa Erasmus +, l’Isabel i el Joan, han dissenyat aquesta presentació:

“El proyecto “We are all diverse, we are all great” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta nota de prensa es responsabilidad exclusiva del Institut Alba del Vallès y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”