Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2022

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

Hem aprofitat l’oportunitat que ens brinda aquest dia per fer del nostre institut un espai una mica més reflexiu, crític i actiu, per a la propagació dels valors de la pau i de la solidaritat, així com per a la sensibilització sobre la necessitat de vetllar pel respecte i compliment dels drets de les persones.

Per això hem organitzat diferents activitats i dinàmiques al voltant d’aquesta temàtica en tots els nivells educatius. Com a resultat, podeu veure els símbols de la pau que han omplert els alumnes de paraules, frases, poemes i símbols de creació pròpia.