Comencem el projecte Micromón

Avui ens han visitat alumnes del Grau en Microbiologia de la Universitat Autònoma de Barcelona per a realitzar el projecte Micromón de recerca antimicrobiana amb l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat d’optativa Biologia.

El projecte consisteix en 4 sessions experimentals on el nostre alumnat recollirà mostres, sembrarà els bacteris en medis de cultiu específics i identificarà microorganismes productors de substàncies antimicrobianes d’interès farmacològic. Esperem que els resulti d’allò més interessant i els apropi la importància de la recerca científica.

Us deixem algunes fotografies de la sessió d’avui: