Beques per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris (Curs 2023-24)

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha avançat la convocatòria de beques i ajuts de caràcter general per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris, corresponents al curs 2023-24. El termini per presentar sol·licituds finalitza el 17 de maig de 2023.

És important sol·licitar aquesta ajuda encara que no l’alumne no sàpiga què estudiarà o en quin centre. A la sol·licitud caldrà indicar quins ensenyaments preveuen cursar el curs vinent i en quin centre: posteriorment, cap al setembre es podrà accedir de nou al tràmit i fer-hi les modificacions de dades acadèmiques o personals que calgui.

Us adjuntem la infografia:

Infografia: la teva beca. Curs 2023-24.

Més informació a la web del Departament d’Educació.