Ajuts econòmics per a al realització d’extraescolars

L’Ajuntament de Sant Fost ha obert una línia d’ajudes per a la realització d’activitats extraescolars. Us deixem la informació que ens han fet arribar:

Termini  presentació sol·licituds:  del 26 de setembre a l’11 d’octubre a l ‘Ajuntament

Es tracta d’uns nous ajuts que impulsa l’Ajuntament a persones amb recursos insuficients   per facilitar l’accés a la realització d’activitats extraescolars amb l’objectiu que ningú en quedi exclòs per motius econòmics o de caire social.

• BENEFICIARIS.- Infants i joves de Sant Fost que estiguin empadronats al municipi  i que cursin  estudis d’infantil, primària, secundària obligatòria i secundària post-obligatòria.
  • ENTITATS ORGANITZADORES .- Les entitats organitzadores són qualsevol entitat i/o club de Sant Fost de Campsentelles, valorant-se excepcionalment activitats a altres entitats en cas que en el municipi no hi hagi l’oferta d’aquella activitat.
  • IMPORT INDIVIDUALITZAT DELS AJUTS L’import i percentatge dels ajuts que s’atorguin no excedirà,  del 50% del cost total de les activitats subvencionades o bé els 300,00 € per infant/jove i amb el límit de la consignació pressupostària corresponent.
  • DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR.- complimentar instància específica que trobaran a l’OAC de l’Ajuntament. Si la família ja ha presentat sol·licitud d’Ajuts de Menjador i/o Escolarització en la convocatòria 2022/23 no cal que presenti res més que aquest full, si no ho ha fet caldrà dur documentació que està especificada a les bases.
  • FORMA DE PAGAMENT  es realitzarà l’ingrés dels imports d’aquests ajuts a les entitats/empreses organitzadores de les activitats on aquests/aquestes alumnes realitzin l’activitat.
Enllaç a les bases i més informació