World Press Photo

L’alumnat de 1r de Batxillerat d’Arts Escèniques per la matèria Cultura Audiovisual ha visitat l’exposició “World Press Photo” https://www.photographicsocialvision.org/ganadores-de-los-world-press-photo-2021/  d’enguany al CCCB. És una exposició de fotoperiodisme a escala internacional en el qual es presenten més de 7.000 fotògrafs per oferir una mirada d’aquelles temàtiques que gràcies a la fotografia ens ofereixen un punt de vista crític i personal. Previ a l’exposició, l’alumnat ha investigat sobre els temes de les fotografies premiades com el conflicte entre Armènia i Azerbaiyan, Black Lives Matter o vida i dificultat de transsexuals a Rússia. En sortir de l’exposició, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de parlar amb Mads Nissen que ha sigut el guanyador del concurs amb la fotografia “La primera abraçada” en el que ha presentat una visió del Covid-19 amb esperança. En acabar, l’alumnat s’ha posat en acció i ha realitzat fotografies del barri del Raval per conèixer a fons el barri i presentar un reportatge col·lectiu.