Vídeo inauguració teatre

Els dies 2 i 3 de març s’ha inaugurat oficialment la sala Milàway, i de la millor manera possible, amb representacions que han sigut un èxit.
El dijous dia 2 es va fer l’acta oficial amb presència del regidor del Districte de Ciutat Vella, Sr. Jordi Rabassa, altres responsables del Districte de Ciutat Vella, del Consorci d’Educació de Barcelona i d’entitats culturals i escoles del Raval, Sant Antoni i Poble Sec. Es va representar la versió curta d’una durada de 40 minuts i una participació de 85 alumnes en total. El divendres dia 3 vam gaudir internament amb dues funcions. Aquí tots els alumnes del centre van veure la versió llarga d’uns 80 minuts i amb la participació a escena de 135 alumnes.
Cançons, concert de piano, curts teatrals en grup i individuals, poesia, raps, vídeos, musical, dansa…, es van poder veure amb la participació d’alumnes des de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat. Una jornada festiva que tancava uns assajos que s’han perllongat durant dos mesos i en el que han participat també 20 professors i professores del centre.
Una sala renovada gràcies a les aportacions del Pla de Barris, Consorci d’Educació i del mateix Institut, que quedarà per ús del centre, de les escoles i de les entitats del barri.

Moltes gràcies a tot el professorat i alumnat que ha participat en el disseny, els assajos i la representació final.
VÍDEO: https://youtu.be/orZJWnGN4OY