Viatge a Brussel·les

Els dies 25, 26 i 27 de novembre, l’alumnat de batxillerat va fer una viatge a Brussel·les convidats per l’eurodiputada Maite Pagazaurduntúa dins del marc de les visites patrocinades de la Unió Europea. La ciutat estava guarnida amb les llums de Nadal i els alumnes van poder gaudir dels mercats nadalencs i d’un Manneken Pis
decorat per les festes. A banda d’això, van visitar la Catedral, la Grand Place, les Galeries Reials, el Parc del Cinquantenari i el seu museu d’història.
Dilluns 27 es va realitzar la visita al Parlament Europeu. Primer van tenir una xerrada sobre la creació de la Unió Europea i el seu funcionament i després van fer una visita a l’hemicicle on es realitzen els plens. Finalment, van anar al Parlamentarium, un museu interactiu sobre la Unió Europea.
Ha estat un viatge molt engrescador que ha servit per despertar l’interès dels
alumnes per la política i les institucions europees i per enfortir la relació entre
l’alumnat.