Sortida de 2n de Batxillerat – Mirall Trencat

Visionat de l’obra Mirall Trencat i visita a l’exposició Creadors de consciència (12/12/2018)

GALERIA DE FOTOS

Dins de la matèria de Llengua Catalana, l’alumnat de 2n de batxillerat ha assistit a la representació de l’obra Mirall Trencat de Mercè Rodoreda al Tatreneu de Gràcia. Un cop acabada la representació els alumnes han mantingut un col·loqui amb els actors de l’obra i en acabar ens hem fet tots plegats una foto amb la companyia de teatre.

L’alumnat de 2n de Batxillerat ha visitat l’exposició de fotografia Creadors de Consciència al Palau Robert de Barcelona. L’exposició consta de 120 fotografies de 40 fotògrafs de l’estat espanyol amb la temàtica comuna de la denúncia social. Les fotografies ens han colpit molt pel seu grau de realisme i pels temes que tracten.