Reptes Impulsem

El programa de diversificació curricular aquest any 2020-2021 s’ha centrat en 2 reptes pràctics a l’empresa per donar resposta educativa als alumnes de 4t ESO que necessiten uns coneixements més pràctics.

Aquests reptes han aconseguit apropar els alumnes al món laboral a través de les necessitats d’unes empreses que es troben al Raval. Els alumnes han aportat un producte que ha estat treballant durant unes sessions aplicant totes les fases fins a arribar a la composició final que ha estat lliurada in situ a l’empresa

Els reptes han estat l’elaboració d’un moble per l’Escola Bressol Aurora i un logotip amb la tècnica de la serigrafia a Gèneres de Punt Latorre.

Volem donar les gràcies a Escola Bressol Aurora, la botiga Gèneres de Punt Latorre i els professionals de l’entitat Impulsem per fer realitat el repte dels alumnes de l’Institut Milà i Fontanals (Esther, Angel, Omar, Aaron, Virgel i Joan).