Premi Barcelona  Innovació Educativa 2019

Per segon any consecutiu, hem guanyat el Premi Barcelona a la Innovació Educativa, guardó a la millor iniciativa, feta a la ciutat de Barcelona, de millora de la pràctica educativa gràcies al  Projecte RAVALSTEAM, un projecte col·laboratiu entre l’escola Drassanes, la UPF i l’institut Milà i Fontanals.

Un dels objectius d’aquest projecte és fomentar l’espirit innovador i creatiu mitjançant les STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics)  i avançar cap a un model que ajudi a convertir els entorns escolars en ambients propicis per a l’exploració científica, artística i personal, fent als estudiants participes i amb l’objectiu de promoure el coneixement com a motor de canvi de la realitat social.

L’any passat vam guanyar el premi Innovació 2018 pel Projecte prometeus.

Felicitats a tots i a totes!!!