Participació en l’acte FETS DE LLENGÜES 2020

Un grup de 3r d’ESO del nostre centre ha participat en l’acte Fets de Llengües organitzat per Òmnium Ciutat Vella amb la col·laboració del Grup de Lingüistes per la diversitat (GLiDi) que ha tingut lloc a l’edifici històric de la Facultat de Filologia aquest dijous 27 de febrer. L’activitat s’emmarca en el actes de commemoració del Dia Internacional de la Llengua Materna i té l’objectiu de conscienciar sobre la necessitat de preservar la diversitat lingüística al món i de defensar les llengües minoritzades.

L’acte ha consistit en una breu xerrada sobre diversitat lingüística a càrrec d’un membre del GLiDi, seguida de la lectura i exposició pública de breus relats autobiogràfics escrits pels alumnes dels instituts participants en què expliquen vivències relacionades amb les llengües. Els alumnes també llegeixen textos en la seva llengua materna, que ells mateixos acompanyen de la traducció al català.