Novetats de l’Institut Milà i Fontanals

Aquest curs, la directiva de l’Institut Milà i Fontanals ha afegit normes i activitats per millorar l’experiència a tot l’institut, tant pels alumnes com pels professors.

INS Milà i Fontanals | ESO i Batxillerat

S’han afegit en total 2 normes que afecten els alumnes, la primera sobre els telèfons mòbils, que no es podran usar en l’horari lectiu, però si en l’estona del pati, i utilitzar-lo quan no toca, al segon avis tindrà una incidència, i a les 4 incidències serà expulsat un dia.

La segona norma és sobre ausentar-se a classe i els exàmens, a partir d’ara si faltes a classe sense justificant mèdic no podràs repetir els exàmens realitzats aquell dia.

Alumne fent examen                                                                Persona utilitzant el mòbil.

En quant a les activitats, a partir d’ara cada trimestre es farà una lliga d’un esport en la que podran participar equips de totes les classes, organitzada pel professorat d’Educació Física.

De moment les noves normes i activitats han afavorit al funcionament del centre. Perquè evita els problemes de l’any passat amb el mòbil, i dona més opcions a fer a l’hora del pati.

Jan i Toni (3r C)

#canaldereporters