NOVA ACTIVITAT EXTRAESCOLAR DE MÚSICA

Aquest mes de gener hem iniciat el projecte “EN DIRECTE, música als instituts”. És un projecte d’innovació impulsat pel Consorci d’Educació de Barcelona que ha dotat l’institut amb guitarres i baixos elèctrics així com teclats i bateries electròniques, i té com a objectiu oferir activitats musicals motivadores dins i fora de l’horari lectiu.

Tots els alumnes que vulguin continuar aprenent a tocar un instrument, aprendre amb els videojocs, conèixer altres companys, formar un grup de música i compartir espais on tocar en directe, podran venir els dimecres de 15:30 a 18:30h.  Es podrà fer ús dels espais, videojocs i instruments de les aules de música de l’Institut, amb una professora acompanyant. L’activitat extraescolar s’iniciarà el dimecres 1 de febrer.

Per fer la inscripció ompliu aquest formulari.