L’alumnat de l’institut Milà i Fontanals celebra el 25N

Cartells guanyadors

El 25 de novembre és el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones. A l’institut milà i Fontanals es va celebrar aquest dia amb un concurs entre les classes de cada curs.

Cada classe va fer un cartell amb un eslògan i una il·lustració relacionada amb aquest dia tan important. Els cartells es van començar pocs dies abans del 25N, per acabar a temps alguns alumnes van haver de quedar-se a l’hora del pati per acabar el cartell que havien pensat entre tota la classe.

Algunes de les frases de 3r d’ESO van ser: “El meu cos no vol la teva opinió” (3-A) o “amor ≠ control” (3-C).

Tots els cartells estaven molt treballats, però els jutges (formats per alguns professors de l’institut) van escollir el cartell de 3-D com a guanyador “Ser lliure no és només desfer-se de les cadenes sinó respectar la llibertat dels altres” la classe va ser premiada amb un esmorzar.

Celebrar dies com el 25N amb un concurs dona importància a aquests dies i fa reflexionar als alumnes, per això L’institut Milà i Fontanals celebra aquests dies.

Olga i Ramona (3r C)

#canaldereporters