JOVES DEL MÓN! PASSEU, PASSEU!

Open Mic MIRACLES Intercultural Online

Els alumnes d’Aula d’Acollida de l’INS Milà i Fontanals van estrenar el darrer 2 de juny l’Edició 0 de “Joves del món! Passeu, passeu!” – Open Mic MIRACLES Intercultural Online, una col·laboració entre Grup Cultural EXEO & ORACLES Theatre/Studio i INS Milà i Fontanals.

Aquest treball final d’arts escèniques i multimèdia de l’Aula d’Acollida és un programa de televisió online live-streaming en què els nostres alumnes van esdevenir amfitrions i presentadors per a la resta de centres participants i públic virtual. Així, el Saló d’Actes de l’institut va esdevenir un plató televisiu online on vam poder interactuar amb la nostra audiència i fer pinya entre tots l’alumnat nouvingut de Barcelona que estem aprenent català!

Podeu veure el programa sencer en aquest enllaç:

JOVES DEL MÓN! Passeu, passeu! – Open Mic MIRACLES Intercultural Online

En aquesta primera edició pilot hi van participar les aules d’acollida d’altres centres, com ara l’INS Miquel Tarradell, l’Escola Collaso i Gil i l’Escola Milà i Fontanals, que van enviar els seus treballs (contes, cançons i pel·lícules) perquè formessin part del programa. També nosaltres vam mostrar les nostres creacions: els vídeos de titelles d’ombres de contes d’arreu del món, i la cançó del programa, una versió made in Aula d’Acollida de “Qualsevol nit pot sortir el sol”, convertida en “Joves del món! Passeu, passeu!”.

L’acte va comptar amb el suport de Serveis Educatius de Ciutat Vella, el Seminari Virtual d’Aules d’Acollida, i amb ORACLES Theatre/Studio i Panambí Produccions.