Hey Boy Hey Girl

Aquí podeu veure els vídeos complerts de les dues actuacions de Hey Boy Hey Girl que hem fet els dies 21 i 22 de març al Teatre Tantarantana amb els alumnes d’arts escèniques de 2n de batxillerat, no podem estar més orgulloses i cntentes amb el resultat, tenim grans professionals al centre. Agraïm especialment als alumnes de 4t d’ESO per haver-nos fet el disseny del cartell i els fanzines informatius de l’obra. Al tècnic de so, el Carlos Piris, per haver estat a tots els assajos i passis amb tant de carinyo. També mencionem a l’alumnat que s’ha encarregat de la gravació (Aryeanne, Júlia, Elena i Pol). I també al teatre Tantarantana per cedir-nos l’espai. Moltes gràcies i felicitats pel resultat!!!!!!!!

Grup que va actuar el dimarts 21:

Grup que va actuar dimecres 22: