FALDILLES SENSE GÈNERE

La notícia del 4 de novembre de 2020 va estar protagonitzada pels joves de tot Espanya.  Alguns alumnes van planejar portar faldilla a l’escola per reivindicar que la roba no té gènere i que tens llibertat de dur el que t’agradi.

Tot va començar per un vídeo que va penjar un usuari a la plataforma Tiktok que es diu Miquel, @mikelgmz com a usuari a Tiktok.
Ell va portar faldilla a classe un dia, amb algunes amigues per no sentir-se sol. Els seus companys es  van burlar d’ell i es va emportar unes quantes mirades de menyspreu, però sens dubte el pitjor que va viure va ser quan un dels professors el va portar al sector de psicologia del centre.

Això crea una clara diferència entre els alumnes de diferents gèneres, vinculant una peça de roba només amb un gènere.

Després d’aquest succés, a la mateixa plataforma,  el cas es va fer viral i va explotar, anant de boca en boca.  Així es va decidir que portaríem faldilla tots aquells que ens sentin còmodes portant-la, normalitzant així que  qualsevol gènere pot portar el que vulgui cada dia.