El Raval inaugura curs amb el batxillerat d’arts escèniques

Des de fa molt temps, l’Institut Milà i Fontanals vetlla per despertar la sensibilitat artística del seu alumnat del barri del Raval acostant-lo a les arts escèniques, la música i la dansa.

És per això, que actualment en aquest centre educatiu s’ha iniciat el Batxillerat d’arts escèniques adreçat a joves interessats en les arts escèniques, el món audiovisual, els mitjans de comunicació, la producció i la gestió d’empreses del sector cultural dins d’una acurada combinació de matèries que els permetrà accedir a un ampli ventall d’estudis superiors.

Molt a prop de l’Institut Milà i Fontanals es troba el Teatre Tantarantana, amb 27 anys de trajectòria i des del 2017 reconegut com a fàbrica de creació que es caracteritza pel seu programa de suport artístic a les companyies i per impulsar diferents projectes de creació comunitària i social.

Centre educatiu i equipament han establert una estreta relació que aportarà a l’alumnat l’òptica específica d’un teatre professional, així com la possibilitat de treballar amb professionals de les arts escèniques en actiu i participar del dia a dia d’un teatre inquiet i compromès, i sentir el què significa trepitjar un escenari professional!